Van AWM zijn er volop nieuwe modellen verschenen, modellen met de nieuwe Actros en diverse modellen uit “Spezial”- en “Länder”-series.
Met een geheel of minder Nederlandse tint: een nieuwe Actros FH25 Gigaspace met koeltrailer van “JSB Transport” (Jaap Swijnenberg) uit Werkendam en een MAN met 45-voets container van “Essers-Centrum”.
Ook nieuw zijn de modellen van de nieuwe Actros in de uitvoering van “Leverink Rijssen” en “Bring”:
Verder verschenen er nog meer (ook aangevuld):
Twee nieuwe Actrossen van Budde:
Meer MAN TGS – modellen:
En nog een Zwitsers model:
bema zegt:
zitten die triangels altijd zo laag bij een bakwagen/aanhanger combi? of is dat zo omdat ze hetzelfde chassis van de bakwagen ook gebruiken voor de wipkar uitvoering?
DutchArt zegt:
Denk dat die triangels op de afbeelding niet gekoppeld zijn Bert.
bema zegt:
als je bij de bakwagen van Leverink kijkt en die eronder van Bring met de wipkar lijkt het mij toch dat de muil korf koppeling aan de bakwagen op dezelfde plek zit
Marc zegt:
De korf van de koppeling is een los deel en zit nu nog aan de triangel vast. De korf is makkelijker los te maken van het chassis dan de triangel van de korf. Je wordt hierdoor misleid. Zie de Murpf Volvo.
Erik-Jan zegt:
de koppelingkorf (met triangel en aanhanger eraan vast…) steek je in een gat in het chassis van het trekkende voertuig, en vervolgens draai je de aanhanger 90 graden !
bema zegt:
ah ha dat maakt alles duidelijk