Succesvolle maartbeurs en ledenvergadering

De ruilbeurs van 10 maart in Eefde werd goed bezocht.

Ruilbeurs Eefde 10 maart 2013 IMG_6679

De oproep van Bennie van Meurs voor diorama’s voor de laatste pagina van HO-Modelautoberichten zorgde voor een ware stormloop op de fototafel. Daarnaast heeft Bennie weer de nodige modellen gefotografeerd, binnenkort allemaal te zien in HO-Modelautoberichten.

Ruilbeurs Eefde 10 maart 2013 IMG_6686

Een half uur na de sluiting van de ruilbeurs startte de Algemene Ledenvergadering. Een belangrijke vergadering, want het was de laatste met Marc Bodewes als voorzitter. Na meerdere perioden als bestuurslid redactie geweest te zijn en twee perioden als voorzitter heeft Marc vorig jaar aangegeven niet meer herkiesbaar te zijn voor een nieuwe periode als voorzitter. Na uitblijven van aanmeldingen heeft het bestuur Ron van der Velpen gevraagd of hij deze plaats wil innemen. Daar heeft Ron positief op gereageerd. In de Algemene Ledenvergadering van 10 maart j.l. is Ron dan ook door de aanwezigen gekozen tot nieuwe voorzitter van de HO-Modelautoclub Nederland.

Dus na de verkiezing nam Ron de voorzittershamer over en leidde de vergadering verder. Het bestuur is Marc erg dankbaar voor de rol die hij voor onze club heeft gespeeld. Binnenkort zal het bestuur op gepaste wijze afscheid nemen van Marc als voorzitter.

In nummer 171 van HO-Modelautoberichten komt het verslag van de Algemene Ledenvergadering. Daarin kunt u niet alleen lezen wat er in 2012 gebeurd is, maar ook wat de plannen voor dit jaar zijn.

Ruilbeurs Eefde 10 maart 2013 IMG_6680

0 gedachten over “Succesvolle maartbeurs en ledenvergadering

• Dan zal ik als eerste het voortouw nemen Ron gefeliciteerd en al heb ik weinig met clubs maar jouw kennende en dat is al heel wat jaartjes weet ik dat je de capaciteiten hebt en hoop dat je de vereniging verder door deze economische crisis zult leiden veel sucses. Jan Sr v Wees.