Pinksterruilbeurs 9 juni 2019 (aangepast 8/6)

Eens in de zoveel jaar is onze tweede beurs gelijk met Pinksteren, voor mij betekent Pinksteren al sinds jaar en dag, dat ik ga kamperen met mijn familie. Overdag zijn we dan met een man of 80-90 en sommigen gaan naar huis en anderen blijven gezellig slapen.
Iedereen kan gewoon lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft, alles kan en niks moet zeg maar en ik geniet daar ieder jaar weer van.

Maar nu zou ik me zelf eigenlijk weer op willen splitsen, op de camping blijven en naar Eefde voor de beurs. Dat is natuurlijk wat lastig dus dan toch maar naar de beurs.

Waarom? Onze beurs in Eefde is dé beurs voor alles op het gebied van modelauto’s in de schaal 1/87 en bovendien altijd erg gezellig.

Dus ik begrijp dat ook u met Pinksteren andere plannen heeft, maar ik zou zeggen: als het ook maar enigszins past in uw planning/ schema, dan is de rit naar Eefde het altijd meer dan waard!

Mocht u zelf wat willen verkopen dan kan dat natuurlijk ook, op onze website staat meer informatie en daar vind u ook de contactgegevens.
Wanneer u slecht een klein beetje wil verkopen dan is de inlooptafel misschien een optie voor u.

Bent u nog geen lid maar wel bezoeker dan zou u eens moeten overwegen wel lid te worden, voor een relatief klein bedrag per jaar ontvangt u dan ook 6x per jaar het full-colour clubblad en dat is zeker de moeite waard.

Ook is Bennie van Meurs er weer op deze beurs (zie ook zijn oproep), met zijn fototafel.

Hopelijk kunnen we elkaar begroeten in gebouw ’t Hard in Eefde, de toegang is gratis en we zijn er van 10.00-14.00.

HObby groet,

Sybrân Wiersma, bestuurslid ruilbeurs HO-Modelautoclub Nederland

Onderstaande deelnemers hebben zich aangemeld voor deze beurs en bieden daar hun modellen in schaal 1 op 87 (HO) aan (lijst is onder voorbehoud – stand 28-05):

Deelnemer ruilbeursspecialiteit
Hans Boshuizenvracht- en personenauto’s
Arie v/d BreevaartAWM  Brekina  Rietze bussen
Dik van BurenKibri bouwpakketten divers
Fokko van Calkerhulpverlening (modellen, kits, decals)
Dinnissen Modelbouwmilitaire nmodellen
Melle HaitsmaWiking modellen
HO-Modelautoclub Nederlandinlooptafel
Ton Klaassenspeciale modellen / vrachtwagens
Daniël Kortekaasmodelbouw benodigheden & Revell-verf
Andreas LehmannHerpa LKW und Feuerwehr
nabestaanden Johannes Martensboeken, modellen van Johannes Martens
Veronica van der MeijdeResin kits en modellen en toebehoren
Modelbouw VeendamHerpa, AWM, Busch, Brekina, Rietze, Artitec, Carson
R. Neihof
Hans OostdijckAWM automodellen
O. RamakerVrachtwagens 1:87
Paul RoerbagNed. miniatuur bussen periode 1920-2000
Huug SchenkPersonenauto’s, vooral VW/Opel
A. VeltmanBussen 1:87
Dennis Vos1:87 trucks, complete standaard + limiteerde modellen en losse opleggers, trekkers, AWM + Herpa
Sybrân WiersmaZolderopruiming
G. WijnveldtBussen 1:87
Autominiaturen Van ZuthemHO-automodellen

… en nog enkele anderen.

Er zijn nog enkele tafels beschikbaar (vol=vol).

Voor de verzamelaar van HO-modelauto’s is deze beurs een absolute topper.

De zaal is open van 10 tot 14 uur.