Nieuwe website online

Na een tijd van programmeren en proberen is het dan eindelijk zover, de nieuwe website staat online. De komende tijd zullen nog een aantal onderdelen verder aangevuld worden. We hopen dat deze site weer net zo’n succes mag worden als de vorige en vele duizenden geïnteresseerden mag verwelkomen. De site is weer helemaal up to date, met alle mogelijkheden van een moderne site. Op- en aanmerkingen, suggesties zijn van harte welkom.

0 gedachten over “Nieuwe website online

• Met het introduceren van de nieuwe website, was het ook tijd voor een nieuwe Webmaster. Op de ledenvergadering heb ik als zodanig afscheid genomen en daarmee ook als bestuurslid. De nieuwe webmaster is Jurgen Maassen, die ik vanaf deze plek heel veel succes wens met zijn nieuwe taak. Voor zover mogelijk zal ik hem de eerste tijd ter zijde staan en helpen waar mogelijk. Maar in deze acht ik hem zeer wel in staat dit stokje van mij over te nemen. En ik spreek hiermee de hoop uit dat hij er net zoveel plezier aan mag beleven als dat ik heb gedaan de afgelopen tien jaar. En zoals gezegd wens ik Jurgen toe dat hij deze nieuwe site helemaal naar zijn hand kan zetten, zodat het “zijn” site zal gaan worden.
    Last but not least wil ik ook een “oude rot” hier van harte welkom heten: Jan Scholten, verdere toelichting lijkt me overbodig. Ik ben heel blij (en zeker niet de enige) dat hij zich bereid verklaard heeft de nieuwsrubriek van de nieuwe site voor zijn rekening te willen nemen. Wat Jan op het oude Forum heeft gedaan zal hij hier op de hoofdpagina van de site voortzetten. Jan, bij deze ook heel veel succes en plezier toegewenst. Dat plezier wens ik ook alle bezoekers van de nieuwe site. Laat je horen, en reageer, wanneer je daar behoefte toe voelt. want alle vrijwilligers die onze club in stand proberen te houden doen dit als liefdewerk-oud-papier, hou dit als bezoeker immer voor ogen en bedenk dat een ieder kan groeien van opbouwende kritiek, maar dat het ongenuanceerd spuwen van een mening vaak meer afbreekt dan opbouwt.

• Ron van der Velpen zegt:

Ook van mij de complimenten hoor: verfrissende, heldere opmaak, overzichtelijk. Ga zo door!

• Erik-Jan Noltus zegt:

succes met de nieuwe site !

ik hoop dat ik ‘m net zo ga waarderen als de oude 😉

• Ziet er mooi en overzichtelijk uit!!
    De complimenten van deze kant!

Groeten
    Jan
    de SCANIA MAN

• gerardmiddlkoop zegt:

jongens heel goed gedaan ziet er zeer goed uit dank jullie wel en veel plezier met het voort zetten van deze zeer belangrijke sit voor de model liefhebber gerard

• Webmaster, Jurgen, waarom staat op de ‘home’pagina het ‘laatste nieuws’ in de rechterkolom, dat is toch identiek aan de ‘headlines’ links?

• Hallo Frank, Ik ben weliswaar Jurgen niet, maar kan je wel antwoord geven; Goed opgemerkt trouwens, maar als je bijvoorbeeld iets zoekt dan staat er op de plek waar de “headlines” nu staan plotseling iets anders, terwijl de tekst in de rechterkolom ongewijzigd blijft…

• En dat geldt overigens ook voor alle andere pagina’s die je bezoekt de rechterkolom blijft ongewijzigd 😉