Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Dickje zegt:
Ha ha, die Golf is echt lachwekkend; dat zullen ze toch zo niet serieus bedoeld hebben?
Erik-Jan zegt:
ik wist niet dat metalen modellen kunnen smelten in de zon 😉
de 997 daarentegen is super !
Frank zegt:
Ja, Erik-Jan, hier zijn duidelijk verschillende mallenmakers an het werk geweest.
Al eerder opgemerkt:
De 911 (997/2) GT3 RS is géén(!) bedrukkingsvariant van de bestaande 911 (997/1) GT3 (RS en Cup), maar de facelift-versie van de 997. Duidelijk te zien aan bredere achterschermen, gewijzigde achterspoiler en voor- en achterbumper. Dit model heeft ook de goede vorm van de achterzijruit (wat nog maar de vraag is bij de nog te verschijnen 997 Turbo link) en velgen.
[img]http://www.schuco.de/de/modelle/neuheiten_i/edition_187/porsche_911_turbo.1194.html[/img]
Frank zegt:
http://www.schuco.de/de/modelle/neuheiten_i/edition_187/porsche_911_turbo.1194.html
Erik-Jan zegt:
hopelijk komt Schuco ook nog eens (2013?) met de opvolger van de 997, de 991 😉
en ik hoop op een 944 Turbo, al was het alleen al omdat een collega inmiddels z’n 3e 4cilinder op rij heeft (eerst 924, daarna 944, nu 944 Turbo)
Frank zegt:
Ja, een mooie auto de 944 Turbo en dat zeg ik zelfs als 911 bezitter (dat schijnt een uitzondering te zijn: een 944 is volgesn vele geen echte Porsche. Onzin natuurlijk).
Misschien leuk voor een verbouw projectje Eik-Jan? Ik heb zelf al een 944 S2 gebouwd uit een Herpa 944.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-I4EHUAMK-D.jpg
Frank zegt:
De 997-2 GT3RS is echt een geheel nieuw model. Niet alleen nieuwe luchtinlaten en bumpers! Houd hem maar eens naast de 997-1 GT3RS. De daklijn en de zijruiten zijn nu veel beter getroffen. Ook het interieur de achterspoiler en zelfs de bodemplaat en rolbeugel zijn nieuw! En veel betere wielen. de 997-1 heb ik destijds nog op Herpa velgen moeten zetten, maar deze wielen zijn nog een maatje groter (20″ tegen Herpa 19″?).
Erik-Jan zegt:
vandaag heb ik m’n 997-2 GT3RS afgehaald bij de lokale modelbouwwinkel (op speciale bestelling, hulde daarvoor !)
inderdaad volledig anders (en nog weer beter) dan type 1