Nieuw: de HO-Modelautoclub Inlooptafel

Ruilbeurs Eefde 9 maart 2014 IMG_8492

De HO-Modelautoclub Nederland organiseert vier keer per jaar in Eefde de HO-Modelautoclub ruilbeurs, de plek waar u het grootste aanbod modellen in de schaal 1/87 bij elkaar vind.
Tijdens deze beurzen is er voor iedereen de mogelijkheid om een tafel te huren en daar op modellen aan te bieden (de eerste tafel is voor leden gratis). Misschien heeft u er zelf ook wel eens aangedacht om wat spullen te verkopen maar heeft u niet zo veel om één tafel te vullen of ziet het gewoon niet zitten om op de beurs te verkopen, dan bied de HO-Modelautoclub nu een mogelijkheid voor haar leden.

Hoe werkt de HO-Modelautoclub Inlooptafel?
U heeft eens wat gekocht en u doet er toch niets mee, u heeft een model verbouwd en nog wat onderdelen over waar u niets mee doet en u wil deze wel verkopen. Dan bieden we nu een mogelijkheid met de HO-Modelautoclub Inlooptafel.
U meldt zich daarvoor aan door een mail te sturen naar het bestuurslid ruilbeurs (bestuurslidruilbeurs (at) ho-modelautoclub.nl). U ontvangt een retourmail met het inschrijfformulier voor de HO-Modelautoclub Inlooptafel, u vult het formulier volledig in en stuurt het formulier weer terug aan het bestuurslid ruilbeurs.
Let op: het volledig ingevulde inschrijfformulier dient uiterlijk twee weken voor aanvang van de ruilbeurs retour gemaild zijn.
Op de door u gekozen beursdatum komt u met uw items naar Eefde, inleveren kan vanaf een kwartier voor aanvang van de beurs (dus kwart voor tien), en geeft uw items inclusief het ingevulde inschrijfformulier af bij de daar voor gereserveerde tafel. U mag maximaal tien items per beurs indienen.
U gaat zelf lekker het rondje maken op de beurs en wij proberen uw items te verkopen.
U dient zelf wel aanwezig te zijn, zodat u eventuele vragen van kopers kunt beantwoorden, als u eerder vertrekt dan de eindtijd (14.00 uur) van de beurs dient u uw items en eventuele verdiensten weer op te halen.
Inschrijving van deelname gaat op volgorde van binnenkomst en vol is helaas vol.

Voorwaarden HO-Modelautoclub Inlooptafel:

1. De inlooptafel is alleen voor leden van de HO-Modelautoclub Nederland.
  2. U mag maximaal 10 items per beurs inlevere
  3. In te leveren items dienen allemaal duidelijk en herkenbaar (denk bijvoorbeeld aan nummerstickers) op het inschrijfformulier vermeld te staan.
  4. De prijs van het item dient te zijn aangegeven op het inschrijfformulier, prijs minimaal kan als optie worden ingevuld, dit om een eventuele handelsruimte aan te geven.
  5. U bent zelf de formele verkoper van de producten, de HO-Modelautoclub Nederland stelt ruimte beschikbaar voor u en anderen leden om een beperkt aantal modellen aan te bieden.
  6. Een bestuurslid van de HO-Modelautoclub Nederland, of een door het bestuur aangewezen persoon, zal de tafel bemannen en de afhandeling/onderhandeling regelen.
  7. U dient zelf aanwezig te zijn op de beurslocatie wanneer u modellen heeft ingeleverd. Als u naar huis gaat dan moet u de ingeleverde modellen weer meenemen.
  8. U dient telefonisch bereikbaar te zijn tijdens de beurs, dit om eventuele vragen van kopers te kunnen beantwoorden.
  9. Deelname aan de inlooptafel is geheel voor eigen risico.
  10. De HO-Modelautoclub Nederland of het bestuurslid kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventueel schade, verlies of diefstal van items.
  11. Na afloop of bij uw vertrek moet u de eventueel overgebleven items weer meenemen en kunt u de eventuele verdiensten ophalen.
  12. Het inleveren van de items dient tijdens de beurs plaats te vinden in combinatie met het inschrijfformulier en kan vanaf een kwartier voor aanvang van de beurs.
  13. U dient uw aanmelding voor deelname vooraf per mail in te dienen bij het bestuurslid ruilbeurs (bestuurslidruilbeurs (at) ho-modelautoclub.nl) met het ingevulde inschrijfformulier als bijlage.
  14. Uw complete aanmelding dient uiterlijk twee weken voor aanvang van de beurs binnen te zijn.
  15. Aanname gaat in volgorde van binnenkomst en vol is vol.
  16. Door het inleveren van het inschrijfformulier en de items gaat u akkoord met de gestelde voorwaarden.

0 gedachten over “Nieuw: de HO-Modelautoclub Inlooptafel

• Leuk initiatief, Sybrân!
    Heb me zojuist ingeschreven voor de inlooptafel. Heb 10 modellen uitgezocht (viel nog niet mee, heb nog veel meer kandidaten om te verkopen ;-)). Ben erg benieuwd of ik iemand blij kan maken met een van de door mij uitgekozen modellen.

• Ik begreep zojuist van Sybrân dat hij tijdens de ruilbeurs van 13 maart 2016 nog 1 keer de inlooptafel wil organiseren. Grijp uw kans, want het is mogelijk de laatste keer!!