Modelautoberichten 225 is er!

Het is de redactie weer gelukt om een goed gevulde berichten samen te stellen met hulp van gastschrijvers. Een mooie uitgave zo aan het begin van de zomer. Wij wensen u veel lees- en kijkplezier!

• De standaardstreekbus, in voorbeeld en model, door Eric-Jan Hartstra
  • Lijn (1)40, Haarlem – Utrecht via Uithoorn, door Pascal Le Gras
  • Sevel, het Europese bestel- en personenbusje, door Laudy Konings en Bennie van Meurs
  • Snappers Strakke Sjouwers, machtige Deense trucks (deel 2), door Henk Snapper m.m.v. Flip Makkinga
  • Oude Vikingen, Vrachtwagens naar Scandinavische voorbeelden, door Mark Brinksma
  • Van Volvo naar Scania’s, Van der Hout Transport uit Poeldijk, door Rob Dobbe
  • Ruurds Amerikanen, En hoe ze te bouwen, door Bennie van Meurs m.m.v. Ruurd Schellaars
  • Fiat 690N 6×2 “van Swieten”, een Italiaan in Nederlandse dienst, door Rolf Boersma
  • Bluseend, Citroën in dienst van de brandweer, door Jeroen van der Ven
  • SOFRAME 8×8, Bergingsvoertuigen voor het Belgische leger, door Kees Bijlsma
  • Zo doe je dat!, Een Fins diorama, door Henri Jasper
  • Schildersellende, een Leids diorama, door Wouter van den Heuvel en Jeroen van der Ven
  • Trein 9, Een omroeptrein van de NOS (Aflevering 2), door Jeroen van der Ven
  • Het boerenleven op de Noordoost-Veluwe, door Jurgen Maassen
  • Veevervoer, veewagens in schaal 1:87, door Bennie van Meurs
  • Het knutselhok, Familie Zetor, door Rob Theunissen
  • Tanken bij Peter, door Peter de Groot

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Berichten namens het bestuur, door Jurgen Maassen
  • Voorplaat, door Ben Veerbeek
  • Redactioneel, door Bennie van Meurs
  • Hollandse Nieuwe, door Eric-Jan Hartstra

Mocht u nieuwsgierig zijn naar de inhoud en nog geen lid zijn van de HO-Modelautoclub Nederland: u kunt het hele jaar door lid worden en zes keer per jaar een full-color magazine over modelauto’s in schaal 1/87 ontvangen. Lid worden kan via: www.ho-modelautoclub.nl/over-ons/lid-worden/.

Eén gedachte over & ldquo; Modelautoberichten 225 is er! & rdquo;

• Het is een leuk en afwisselend nummer geworden, alle schrijvers en de redactie bedankt.