Modelautoberichten 212 is er!

Door de zelfisolatie vanwege de maatregelen rondom het Coronavirus zal u extra uitgekeken hebben naar de plof op de deurmat. De redactie heeft ondanks de maatregelen weer een gevarieerd blad gemaakt . Veel leesplezier!

• De Citroën Traction Avant: heel veel typen en uitvoeringen, door Jeroen van der Ven
  • Onbekend maakt (niet) onbemind: de Porsche 968, door Laudy Konings
  • Van eenvoudige 264 naar een mooie Volvo 240, door Floris Dilz en Jurgen Maassen
  • Volkswagen Caddy 2020, Een ruime Golf? door Bennie van Meurs
  • 1000 Opeltjes, de Opelverzameling van Bert Treels, door Bennie van Meurs
  • Nieuwe MANnen, MAN vernieuwd het vrachtautogamma, door Bennie van Meurs
  • Mijn man heeft een hobby! gezien door de ogen van Suzan, door Suzan van Meurs
  • Hier heb ik nog een foto van vroeger… , door Eric-Jan Hartstra
  • Bouwverslag Ford 9000 “Gerald Pelletier”, door Martin Mayer
  • Een Scania V8 R 500 6×2 van H0 naar werkelijkheid… , door André Mulder
  • Trekkers kieken, geweld uit het Oostblok, door Bennie van Meurs
  • van Meppel…. , door Laudy Konings
  • Verslag Algemene Ledenvergadering HO-Modelautoclub Nederland, door Jan Jongman
  • Afscheid van vier heren, door Jurgen Maassen
  • Brigits kijk op….. wie is de sjaak? door René van Kessel

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Hollandse Nieuwe, door Eric-Jan Hartstra
  • Bennie’s Beursberichten: vanaf de Modelbouwdag 2019 (deel 2), door Bennie van Meurs

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Word nu lid van de HO-modelautoclub voor 2020. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.

0 gedachten over “Modelautoberichten 212 is er!

• Dit is wel een heel optimistische titel ;-). Bij mij is dit nummer er nog niet :-(. Ik wacht rustig af…. nou ja, rustig….

• Heb de berichten binnen, snel hè? Maar ja de drukker zit bij mij om de hoek! Wederom mijn complimenten, alleen van een DAF 3100 heb ik nog nooit gehoord, wel van een 3200, Bennie!

• Helaas heb ik mijn HO Berichten nog steeds niet. Zal wel aan de Coronacrisis liggen en de post een vertraging naar Duitsland heeft. Moet ik nog wachten.