MODEL van de WEEK

Z-MvdW 01

Al weer een flink aantal jaren geleden verraste de Japanse treintjesfabrikant KATO met een paar modellen in H0. Niet zo maar modellen, maar echt prachtige weergaves van de Japanse sportwagens van die tijd met hier voorop de Toyota Supra. Modellen in een hoge kwaliteit die we in die tijd niet veel zagen, hooguit bij wat Herpa-modellen en modellen die de Japanners tot hun eigen verbazing (de oude heer Kato leek er zelfs niet zo veel van te begrijpen) een oorkonde als “Model van het Jaar” van onze club opleverde. De modellen verschenen in meerdere kleuren.

Z-MvdW 02

Voor de volledigheid naast de Toyota Supra ook de al even fraaie Nissan Fairlady 300ZX en de Mitsubishi FTO.

Z-MvdW 03Z-MvdW 04

0 gedachten over “MODEL van de WEEK