Laatste korte berichten van 2015

Met het jaar 2015 op ‘z’n laatste benen’ toch nog wat korte berichten. Wat leuk nieuws voor 2016 is er nu al van Wespe Models zoals deze Ward LaFrance takeldoos en Renault 4×4 bakwagentje:

WK 53 01 Wespe 01

Die Renault is er ook in wat brandweerversies:

WK 53 02 Wespe 02

Dit en veel meer is te vinden op de website van Wespe Models.

Van Viessmann is er deze Magirus mixer met draaiende trommel:

WK 53 03 Viessmann-Kibri

Toch nog nieuws van Herpa met een Xtra-model en een model (Blue Water) dat alleen voor clubleden verkrijgbaar is:

WK 53 04 Herpa Xtra

Info: www.herpa.de

Carnaval is in aantocht en bij Hünerbein reed ‘Prinz Karneval’ al voor, speciaal model van Busch:

WK 53 05 Busch Prinz Karneval

Info: Hünerbein

Goed nieuws voor busliefhebbers:

WK 53 06 HB Catalogus

Die catalogus is te downloaden via Modelbus.nl.

Nu Schuco en Majorette onder hetzelfde dak van Simba-Dickie zitten zou je kunnen denken dat de 1/87-modellen van o.a. de Actros wel hetzelfde zijn. Nee dus, al ziet die van Majorette er nog wel vrij goed uit voor een goedkoop diecastmodel (evenals de MAN trouwens):

WK 53 07 Majorette 01WK 53 08 Majorette 02

Inmiddels sijpelen de eerste nieuwtjes voor 2016 al weer binnen zoals deze aankondiging van Roco:

WK 53 09 Roco aangekondigd

Dan rest me iedereen die betrokken is bij de H0-MODELAUTOCLUB NEDERLAND, maar ook verder alle liefhebbers, relaties en vrienden een goed en voorspoedig nieuw jaar toe te wensen.

WK 53 10 kaart

0 gedachten over “Laatste korte berichten van 2015