Laatste beurs voor ruilbeursorganisator Dik van Buren

Afgelopen beurs was een bijzondere, na meer dan 20 jaar de organisatie te hebben verzorgd, had Dik van Buren begin 2019 te kennen gegeven dat dit het laatste jaar zou zijn.

Dat konden we natuurlijk niet helemaal onopgemerkt voorbij laten gaan!

Voor aanvang van de beurs hebben we Dik daarom even in het zonnetje gezet en hem een leuk presentje aangeboden.

Na 23 jaar vier keer per jaar (92!) ruilbeurzen georganiseerd te hebben gaat Dik van Buren met HO-ruilbeursorganisatiepensioen. Sybrân Wiersma (rechts) zet Dik in het zonnetje en biedt hem twee kado’s aan.

Het bestuur vind het heel bijzonder wat Dik heeft gedaan voor onze club. Dat is ook de reden dat het bestuur Dik in maart 2020 tijdens de Algemene ledenvergadering voor wil dragen voor het erelidmaatschap. Een titel die hij naar mijn idee zeker verdient voor 23 jaar inzet voor de HO-Modelautoclub Nederland.

Dik, bedankt voor de afgelopen jaren!

Met vriendelijke groet,

Sybrân

Eén gedachte over & ldquo; Laatste beurs voor ruilbeursorganisator Dik van Buren & rdquo;

• Nadat Sybrân Wiersma Dik van Buren in het zonnetje had gezet en bedankt, kreeg Barry de Weerd (beheerder van Het hart in Eefde) de microfoon om aandacht voor Stichting Cynthia te vragen.

Cynthia, de dochter van gastvrouw Yvonne (links), heeft vele jaren achter de bar gestaan en is nu Stichting Cynthia begonnen om geld via crowdfunding in te zamelen om een zeer kostbare behandeling tegen MS te bekostigen: http://stichtingcynthia.nl.