Korte nieuwsberichten week 51 aangevuld zaterdag

Ook de volgende Porsches van Minichamps zijn in de handel: Porsche 911 (993) Turbo 1995 in zwart en geel

WK 51 Minichamps

Info: www.minichamps.de

Er zijn ook Porsches van HighTech:

WK 51 HighTech 1 WK 51 HighTech 2

Info: www.hightechmodell.de

Nieuw eXtra-model van Herpa:

WK 51 Herpa 1

En nieuwe modellen voor de leden van de HCC-club van Herpa:

WK 51 Herpa 2

Mooi Betz-model bij Schlüter:

WK 51 Herpa 3

Nog wat AWM-modellen ook:

WK 51 AWM

Nu ook in de handel van Brekina Zweedse Volvo’s:

WK 51 Brekina

Drie nieuwtjes van Schuco, op zich al bekende modellen maar andere kleuren:

WK 51 Schuco

Info: www.schuco.de

Nog een foto van de MB Atego met Magirus ladder van Rietze, net in de handel:

WK 51 Rietze Atego ladder

Info: www.rietze.de

Twee nieuwtjes van TL-Modellbau/Trucklin in één: ‘Schwerlastturm’ voor de hoge XL-cabines van de Volvo’s en een Coiltrailer

WK 51 Truckline 87

Info: www.truckline87.de

Nieuw Wiking ‘Sondermodell’ bij 87-Nord:

WK 51 Wiking sonder1

Info: http://shop.87-nord.de

En dan kwam ik dit nog tegen op het wereldwijde web: Matchbox maakt in 2015 een Braziliaanse Ford Cargo in model. De schaal is me niet duidelijk geworden maar het prototype oogt zo wel aardig

WK 51 Matchbox

Mededeling van TL-Modellbau/Truckline87:

Aufgrund der großen Nachfrage an den Scania und Volvo Kabinen, haben wir uns dazu entschlossen die Scania und Volvo Kabinen in kurzer und langer Version herauszubringen.

Bij de Volvo gaat het om de NL12:

WK 51 Truckline 2015

Info: www.truckline87.de

River Point Station meldt dat wat produktieproblemen zijn opgelost en dat er weer Ford-modellen geproduceerd kunnen worden zoals deze:

WK 51 RPS

Meer info: www.riverpointstation.com

Zocht u nog een speciale Piccolo? Misschien is dit wat:

Mit dem VW Käfer „Happy Birthday “ startete im Jahr 1998 die erfolgreiche Serie der Geburtstags-Piccolos. Jährlich präsentiert Schuco weitere bunt-lackierte Modelle um den Sammlern ein schönes Geschenk bereiten zu können. In den letzten Jahren war diese Reihe in Handel nicht erhältlich.

Dies ist nun vorbei, ab sofort können Sie Ihren Piccolo für sich oder als schönes Geschenk direkt unter www.shop.schuco.de bestellen. Mit einer limitierten Auflage von 1.000 Stück ist der Piccolo „Landrover Happy Birthday 2015“ ein echtes Sammlerstück.

WK 51 Piccolo

0 gedachten over “Korte nieuwsberichten week 51 aangevuld zaterdag

• bij het zien van die Minichamps 993 Turbo nog even naar m’n aloude Herpa modellen van dat type gekeken, die waren zo slecht nog niet 😉

• Als de Matchbox Ford Cargo 1:87 is, kan deze voor de nieuwe GINAF mijntrucks worden gebruikt. Ik dacht dat deze Fords uit Turkije kwamen?