Korte berichten week 19

Mooie aankondiging van Promotex: Kenworth W-900 en Peterbilt 389 4-as trekkers

WK 19 Promotex

Info: www.promotex.ca

In de Markenshop van Herpa is de MB Actros SLT van “Schenker” te vinden:

WK 19 Herpa Xtra

Nog meer Zwitserse specials van AWM voor de Zwitserse handel:

WK 16 AWM CH-modellen 1 WK 16 AWM CH-modellen 2

Info: www.1-87lkwmodelle.ch

Nieuw in de handel van SAI:

WK 19 SAI

Info: SAI op facebook

De Franse handelaar Truckpolo wil dit “Antar”-tankstation ook in 1/87 uitbrengen:

WK 19 TRuckpolo

Info: www.truckpolo.com

Heico heeft de Pullman brandweerwagens in de uitvoering van de “Feuerwehr Hamburg-Barmbeck” (met extra opdrukken) ook in de handel gebracht; uitvoeringen van de brandweer van Frankfurt zijn aangekondigd:

WK 19 Heico FW HH Barmbeck

Info: Heico-Model op facebook

MODEL VAN DE WEEK

Nieuwe rubriek, een opvallend model uit heden of verleden, fabrieks- of ombouwmodel.

Om te beginnen het fraaie model van een Kromhout combinatie, al weer bijna 30 jaar geleden zo goed als geheel in eigenbouw opgebouwd door Hans Romp. De beschrijving van dit model stond al in één van de eerste uitgaven van de toen nog jonge HO-MODELAUTO BERICHTEN.

Kromhout Hans Romp

Uit het archief.