HO-Modelautoberichten nummer 175

Cover 175-site

Nummer 175 van HO-Modelautoberichten is 13 februari op de deurmat gevallen bij de webmaster en hopelijk ook bij de leden van onze vereniging. Weer 52 pagina’s kijk- en leesplezier, helemaal verzorgd door onze leden. En dat allemaal over onze hobby: HO-modelauto’s.
Rectificatie agenda: Modelspoorbeurs Houten is verplaatst van 29 maart naar 5 april.

In nummer 175 kunt u de volgende artikelen lezen:

• Onder de loep: Mercedes-Benz E-klasse en voorgangers vanaf 1976, door Laudy Konings
  • Snapper’s Strakke Sjouwers – Modellen naar Friese voorbeelden, door Henk Snapper
  • FTF trucks – Gebouwd op basis van 87 RPM cabines, door Daniël Faro
  • Modelbouwdag 2013 – Thema: model museumbussen 2013, door Jan Zonnebeld
  • DAF YA328 – De “Dikke” in voorbeeld en model, door Flip Makkinga
  • Case IH 1660 Axial Flow maaidorser – Voorbeeld en model, door Jan Scholten
  • Nieuwe landbouwvoertuigen – Recent uitgebracht door Schuco, door Bennie van Meurs
  • Jan’s kijk op ….: Een anti kernafval demonstratie, door Bennie van Meurs

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Voorzitterswoord, door Ron van der Velpen
  • De Praktijk – 46 jaar in de transportwereld, door Rinus Anker
  • Bennie’s Beursberichten – Vanaf de Modelbouwdag, door Bennie van Meurs
  • Hollandse nieuwe – een overzicht van alle nieuwe Hollandse modellen samengesteld door Flip Makkinga
  • Kort Amerikaans – een overzicht van Amerikaanse HO-modellen door Flip Makkinga
  • De Telenaaf, het laatste nieuws, door Flip Makkinga
  • Redaktioneel: namen komen en gaan, door Bennie van Meurs
  • MarktHOek – met vraag en aanbod van allerlei zaken op HO-Modelautogebied

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Dit nummer (en de overige nummers van 2014) krijgen leden van de HO-Modelautoclub Nederland toegestuurd. Het hele jaar door kunt u lid worden van de HO-Modelautoclub. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.

0 gedachten over “HO-Modelautoberichten nummer 175