HO-modelautoberichten 229 ligt weer op de mat!

Het eerste nummer van het nieuwe jaar bevat meteen een primeur op de voorpagina: de DAF XG+ van Herpa. Bijzonder knap geregeld door de redactie. Verder weer een uiteenlopend aanbod van artikelen en natuurlijk de uitnodiging voor de Algemene Vergadering, na de beurs van 12 maart. De redactie en overige medewerkers wensen u veel kijk- en leesplezier! Daarnaast ook attentie voor de bijgesloten envelop met de factuur voor het lidmaatschap.

Inhoud:

• Kom naar de Algemene Vergadering
  • Vooraankondiging Clubreis
  • 2023 Nieuws, Spielwarenmesse Neurenberg, door Bennie van Meurs en Ben Veerbeek
  • Driemaal is scheepsrecht, De derde Golf 1 van Schuco, door Huug Schenk
  • Vorsprung durch Technik, Audi Coupé GT (1986), door Tobias Voss
  • Peugeot 404, een wonder op wielen? Door René van Kessel
  • Ruurds Fransozen, Createur d’automobile (en miniature), door Bennie van Meurs
  • Volvo N10, in voorbeeld en model van Brekina, door Bennie van Meurs
  • Långa lastbilar, Vrachtwagens met Scandinavische afmetingen, door Bennie van Meurs
  • Liebherr LTM 1120-4.1 telescoopkraan, in voorbeeld en model van WSI, door Ricardo Bahnerth
  • Bennie’s Beursberichten, vanaf de ruilbeurs in december, door Bennie van Meurs
  • Modelbouwdag-Berichten 2022, Anekdotes en modelbouwbelevenissen uit alle windstreken, door Bennie van Meurs
  • Energietransitie in het OV, in voorbeeld en model, door Pascal Le Gras
  • C.N.-beursweekeinde, Mooi en zeer geslaagd, door Jurgen Maassen
  • C.N.-beursmodel 2022 in 1:87, Massey Ferguson 5445 met MF 958 voorlader, door Jurgen Maassen
  • 75 jaar Unimog, ook in militair uniform (deel 2), door Johan Groen
  • Moeselberg International Airport, vliegtuigen in schaal 1:87, door Bennie van Meurs
  • Jeugdleden en donateurs meldt jullie allen aan!
  • Tanken bij Peter, door Peter de Groot

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Agenda, voorwoord
  • Voorplaat, door Ben Veerbeek
  • Redactioneel, door Bennie van Meurs
  • Hollandse Nieuwe, door Eric-Jan Hartstra

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Het hele jaar door kunt u lid worden van de HO-Modelautoclub, u krijgt dan alle reeds verschenen nummers van het lopende jaar toegestuurd. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.