HO-Modelautoberichten 220 is er!

Ook deze keer weer veel gevarieerd leesplezier, al zal nog niet iedereen direct kunnen genieten, maar zullen zij moeten wachten totdat zij weer teruggekeerd zijn van hun vakantie of totdat de postbode nummer 220 heeft bezorgd. Mocht u in de rust van de vakantie nog een beetje tijd over hebben, schrijf eens een artikel voor ons blad. Daarmee wordt het nog meer een blad van en voor de leden. Bent u zelf meer een bouwer en geen schrijver? Er zijn clubleden die u graag helpen om een en ander op ‘papier’ te zetten. Heeft u ideeën voor een bijdrage/artikel, meldt het de redactie!
Even terug naar het nieuwe nummer, de redactie en gastschrijvers hebben hun best weer gedaan voor u. In nummer 220 staan de volgende artikelen:

• Ruilbeurs in september, vertrouwde datum, andere locatie
  • Modelbouwdag 2 oktober a.s.
  • “nieuwtjesjagers” gezocht
  • “Born to perform”, Hoe Jaguars in de jaren zestig in Coventry werden gebouwd; door Laudy Konings en Eric Vuyk
  • Nieuws uit Eindhoven! De nieuwe DAF XF-XG serie; door Bennie van Meurs en Wout Kamsteeg
  • Ford F-Max, in voorbeeld en model; door Daniel Hopman en Bennie van Meurs
  • Artitec’s schuine DAF als bouwkit, en dit is er mee gedaan! (deel 3); door Bennie van Meurs
  • Mobile homes & toter trucks, een toter in voorbeeld en model; door Bennie van Meurs
  • MAN autotransporter “Koopman”, gebouwd uit een kit van Truckpassion; door Evert Buikema
  • Wat van ver komt…, Huub Houben op bezoek in Bemmel; door Huub Houben en Bennie van Meurs
  • Transport uit Dordt, met een Twents accent; door Harm Bos
  • Een serie klassieke Britse vierassers, met een Tsjechische basis; door Flip Makkinga
  • Wout’s DAF modellen, DAF 2800 met Werklust wiellader; door Wout Kamsteeg
  • Bilspedition AB, Modeltrucks van Mark Brinksma; door Mark Brinksma en Bennie van Meurs
  • Zeg maar Jimmy! GMC CCKW 352 / 353; door Johan H. Groen
  • Trekkers kieken, Wiking’s Eicher Konigstiger; door Bennie van Meurs

En de vaste rubrieken:

• Voorzitterswoord, door Jurgen Maassen
  • Voorplaat, door Ben Veerbeek

Mocht u nieuwsgierig zijn naar de inhoud en nog geen lid zijn van dHO-Modelautoclub Nederland: u kunt het hele jaar door lid worden en zes keer per jaar een full-color magazine over modelauto’s in schaal 1/87 ontvangen. Lid worden kan via: www.ho-modelautoclub.nl/over-ons/lid-worden/.