HO-Modelautoberichten 211 is weer op de mat gevallen

De winter is al weer voor de helft voorbij en de redactie heeft er weer voor gezorgd dat u weer een grote variëteit aan artikelen te lezen heeft in de nieuwste uitgave van ons clubblad. Veel leesplezier!

• Modelauto-estafette deel 1*, Dyane 4 van 0 af gebouwd, door Floris Dilz en bewerkt door Jurgen Maassen
  • De Von Amsberg Porsche 912, door Laudy Konings
  • René en Brigit getrouwd, in voorbeeld en model, door Bennie van Meurs
  • Mercedes-Benz Sprinter ‘18 in de lange versie van Busch, door Bennie van Meurs
  • Piet Paulusma neemt afscheid en krijgt een passend cadeau, door Fokko van Calker
  • De DAF 32 bestel in model, door Eric-Jan Hartstra
  • Autominiaturen Van Zuthem op zoek naar een overnamekandidaat, door Laudy Konings
  • Amsterdam Dakar Challange onderweg gespot, door Bennie van Meurs en Wouter van den Heuvel
  • Transport uit Dordt met een Twents accent, door Harm Bos
  • Ruurds Fransozen en enkele verdwaalde Amerikanen, door Bennie van Meurs en Ruurd Schellaars
  • Internationaal transport (deel 4) in 1:87 omgezet door Aaldert Koster, door Bennie van Meurs
  • Van Den Oudsten naar New Flyer wisseling van continent, door Jan Zonnebeld
  • Bussen in Breukelen het verleden herleeft, door Ed van den Berg en Eric-Jan Hartstra
  • Het Berliet museum, door Wouter van den Heuvel
  • Landbouwminiaturenbeurs 2019 een sfeerimpressie, door Bennie van Meurs
  • Ruilbeurs en Algemene Ledenvergadering een goede reden voor uw komst, door Jurgen Maassen, voorzitter
  • Dringende oproep: diverse (bestuurs)vacatures bij HO-Modelautoclub Nederland
  • Kees’ kijk op…… Musée de Calberson, door Bennie van Meurs

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Hollandse Nieuwe, door Eric-Jan Hartstra
  • Bennie’s Beursberichten vanaf de Modelbouwdag 2019 (deel 1), door Bennie van Meurs

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Word nu lid van de HO-modelautoclub voor 2020. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.

0 gedachten over “HO-Modelautoberichten 211 is weer op de mat gevallen

• Zoals eerder al op Facebook geschreven, maar nu ik het blad gisteravond helemaal uit heb gelezen, nog een keer hier mijn complimenten. Redactie bedankt voor dit zeer gevarieerde nummer!
    De tijd tussen het uitzieken, ziek zijn en beter worden kan ook zijn voordelen hebben…. Een daarvan is dat ik snel kon gaan lezen in Berichten 211. Vele mooie artikelen! Zonder iemand tekort te willen doen, bedankt Floris Dilz, Fokko van Calker, René van Kessel, Laudy Konings, Bennie van Meurs, Eric-Jan Hartstra, Ed van den Berg en Harm Bos! Ik vond jullie verhalen leuk om te lezen!
    Een tweede voordeel is dat je tussen het ziek zijn door of het beter worden ook kunt nadenken over een volgend artikel. Daar spelen deze modellen een rol in.

• We mogen er ook wel even bij stil staan dat dit al weer het 60e nummer is dat door de huidige redactie onder Bennie van Meurs is gemaakt. Wel een mijlpaal die hulde verdient. Bij deze!

• Dat is waar natuurlijk! Niet alleen 60 nummers, maar dus ook 10 jaar al weer! Dank dat je ons hier op wijst Jan. En ik ben het helemaal met je eens!
    Maar… ik ben blij met ieder nummer dat de redactie onder leiding van Bennie in elkaar zet!