HO-Modelautoberichten 164 verschenen

Zaterdag 14 april is bij de leden nummer 164 van HO-Modelautoberichten in de brievenbus gevallen. In dit nummer weer vele interessante artikelen over onze HO-modelautohobby, zoals:

• Berliet GLR 8 – Voorbeeld en model
  • Porsche 917/10 CAN-AM
  • Uit Zweeeeeeden!
  • Unimog als aandrijfkop – met Lancier kabelunit
  • Citroën DS3 van NOREV
  • Jensen Interceptor – Voorbeeld en model
  • Omkeer-inrichting – Voorbeeldfoto’s van New Holland T7 trekker met klepelmaaier
  • Remko’s kijk op…. een eenzijdig ongeval

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Bennie’s Beursberichten – met daarin vele foto’s van door leden gebouwde modellen gefotografeerd tijdens de decemberbeurs
  • Even voorstellen – Leo Koomen
  • Nieuws – met een actueel overzicht van nieuwe modellen als ook aankondigingen
  • Hollandse nieuwe – een overzicht van alle nieuwe Hollandse modellen samengesteld door Flip Makkinga
  • Kort Amerikaans – een overzicht van Amerikaanse HO-modellen
  • Column – Jeroen van der Ven

Ook dit prachtige nummer is weer samengesteld door de redactie en leden van onze hobbyclub.

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? U kunt dit losse nummer nabestellen.

Eén gedachte over & ldquo; HO-Modelautoberichten 164 verschenen & rdquo;

• weer een prachtig nummer met vele leuke artikelen! Complimenten aan alle auteurs en redactie!
    Vooral het artikel van Rob Mooij over de Unimog met aandrijfkop vond ik heel interessant om te lezen.

Met vriendelijke groet,
    Jurgen