HO-Modelautoberichten 158

Cover 158-site

In april 2011 is nummer 158, een ‘special edition’, van HO-Modelautoberichten verschenen. Namelijk het Floor/Mack/FTF-themanummer. Hieronder de globale inhoudsopgave, zoals:

• FTF FS10.30DSS, door Oebele Deelstra
  • De praktijk, door Marcel Maassen
  • Even voorstellen: Fokko van Calker
  • Floor’s handel en industrie, door Bennie van Meurs
  • Neurenberg nieuws, door Marcel Maassen
  • Foto’s van FTF’s en Macks in het speciaaltransport, door Ron van der Velpen
  • De FTF’s van Mammoet, door Peter de Groot
  • Een FTF printen!, door Kees Jan Vermeulen

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Bennie’s Beursberichten – Wat Floor zoal gebouwd heeft, door Bennie van Meurs
  • Kort Amerikaans – een overzicht van Amerikaanse HO-modellen, door Flip Makkinga
  • Nieuws – met een actueel overzicht van nieuwe modellen als ook aankondigingen, door Marcel Maassen
  • Column – Bulldog, door Jeroen van der Ven

Ook dit prachtige themanummer is weer samengesteld door de redactie en leden van onze hobbyclub.

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.