Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Dickje zegt:
Lijkt wel de Kibri Neuheitenfolder uit 1999…..
Harm Bos zegt:
Mijn algemene indruk: voeg wat voorhanden zijnde onderdelen samen,maak een nieuw doosje en presenteer dit als “Neuigkeit” Doet allemaal een beetje goedkoop aan. Er zitten echter wel leuke dingen tussen voor de model(ver)bouwer.
Pim van Leeuwen zegt:
Epoche IV en V………
Cris zegt:
Dit is wel heel dramatisch van Kibri. En er klopt ook helemaal niets van. Die Fuchs 301 H heeft de graafarm van de Zettelmeyr shovel. Veel te klein dus. Bij de Liebherr vakwerkkraan gaan de tuien naar de sprenkel van de jib, ipv naar de kop. En een heftruckmast op de O&K shovel. Allemaal fantasie. Kibri doet dit natuurlijk vanwege de geringe kosten. Maar wie wil het aanschaffen? Ik kan me alleen voorstellen dat er geïnteresseerden zijn die een treinbaan hebben en die voertuigen zien als absolute bijzaak. Niet bestemd voor liefhebbers van modelauto’s in elk geval. Als de prijzen laag zijn kun je er misschien nog wat mee voor de verbouw. Maar dat lijkt me niet de bedoeling van de fabrikant.