GEVARIEERDE BERICHTEN 2018-50

Eerste foto van de nieuwe Land Rover Discovery van Busch die over een paar weken al verkrijgbaar is:

Nieuwe aankondiging van BoS-Models (MCW): 2003 Hummer H2

Twee speciale VW Passats van Herpa voor de Polizeimodelle-Shop:

Nu in de handel is dit 1/87 model van SIKU: diecast Volvo FH4 4-asser met kraan en werkend afzetsysteem

Nieuw verkrijgbaar van Schuco zijn deze ‘Bundeswehr’-diecastmodellen:

Bijzondere VW-modellen van Brekina bij Modellspielwaren Reinhardt:

Een paar leuke sets van telkens twee modellen van Brekina in de shop van de Deutsche Post: “Martini Porsche”-set met ook de Porsche van Marko en Van Lennep

“Gasolin”-set:

“CH”-set:

“Luxusautos”-set:

Ook nieuw bij de Deutsche Post deze MB 190 SL Cabrio van Schuco:

Aangekondigd voor de handelaren van de MC Vedes-groep zijn deze twee exclusieve Wiking-modellen, die in juni verkrijgbaar zullen komen:

Oh ja, de nieuwe DAF XF van Tekno is nu verkrijgbaar in de DAF-shop:

0 gedachten over “GEVARIEERDE BERICHTEN 2018-50

• Your website remains my favourite models news site. I can see Busch`s Land Rover for the first time here – thanx:-)
    Model looks great.

• Ik vind het model van de Discovery van Busch echt GEWELDIG! Ik ben benieuwd of deze kleur gewoon of metallic rood is? Ik hoop het laatste…

• Vooralsnog heeft Busch drie basiskleuren aangekondigd: rood, groen en wit (niet metallic dus) daarnaast een “Feuerwehr”- en een “Polizei”-uitvoering; later zullen ongetwijfeld andere kleuren en uitvoeringen volgen.