GEVARIEERDE BERICHTEN 2018-26

Volgens Schuco is dit model van de Porsche 356 Cabrio verkrijgbaar:

Nieuwe ‘Sondermodelle’ van Herpa: Zwitserse VW “Feuerwehr BLS”, BMW “FW Straubing” en DAF “Zufall”

Twee modellen van AWM bij Schlüter:

Voor liefhebbers van speciaal transport en kranen heeft de FMB-Shop deze kleinseriemodellen in het programma:

Nieuwe exclusieve Wiking-modellen aangekondigd door de Duitse Post Museums Shop:

Nog een pagina uit de Asphalte87-catalogus van REE met de aankondiging van deze nieuwe Panhard-modellen:

Nu we toch bij de aankondigingen zijn: van WSI moeten deze vier uitvoeringen van de grote Liebherr in 1/87 nog komen

Wel eens gezien, deze modellen van Artapo?

Ook Busch heeft dit jaar wat te vieren, het merk bestaat 60 jaar en daarom komt er uiteraard een jubileumsmodel:

Eén gedachte over & ldquo; GEVARIEERDE BERICHTEN 2018-26 & rdquo;

• Ik ben benieuwd of de Mitsubihi modellen van Artapo herproducties zijn van MEK of afgietsels van het MEK model.
    MEK kwam ruim tien jaar geleden al met dit model.
    Jeroen