GEMENGDE BERICHTEN 2018-86 met een NL-model

Exclusief bij de Stichting Beneluxspoor.net komt een Artitec DAF kantelcabine in SRV-uitvoering beschikbaar in een eenmalige oplage van 300 stuks. De prijs van de vrachtwagen bedraagt € 32,95. Met de aankoop van deze vrachtwagen wordt de Stichting Beneluxspoor.net direct ondersteunt. Bestellingen kunnen gedaan worden via een email aan bnls-actie@beneluxspoor.net, met vermelding van naamadres, telefoonnummer, emailadres, levering (verzenden à €6,90/ophalen) en aantal exemplaren. Betaling dient vooraf plaats te vinden. Na betaling wordt de bestelling afgehandeld en is deze definitief. Voor meer informatie, kijk op forum.beneluxspoor.net/actie.

Dit model is ook voorzien van een afneembare laadklep:

Nieuw Xtra-model van Herpa is deze MB Sprinter Fahrtec ambulance van de “FW Hannover”:

Nieuw verschenen van Oxford Diecast zijn deze twee varianten:

• Chevrolet Stepside Pick Up 1965 ‘Bell System’
  • Cadillac Sedan Deville 1961 Aspen Gold Metallic

In de shop met de Mercedes-Benz Collection is het model van de nieuwe eCitaro van Rietze niet meer vermeld (kennelijk al uitverkocht) maar nu staat er wel een model van de nieuwe Citaro Hybrid ook weer gemaakt door Rietze:

Andere Rietze bussen namelijk die van de MAN SL 200 zijn in uitvoeringen van de vervoersbedrijven in München en Innsbrück als exclusieve modellen te vinden bij de MC Vedes-handelaren:

Nieuwe exclusieve AWM-modellen voor het Zwitserse Swissmodelle zijn deze Volvo en DAF in de uitvoering van ‘Holcim’:

Leuke nieuwe varianten van de OM Lupetto van Brekina te vinden bij het Italiaanse Pirata Models:

Voor de WSI-liefhebbers: aangetroffen op ebay is deze Actros in de uitvoering van het ook in Nederland gevestigde maar Britse “Allport Cargo Services”:

Tot slot een leuke plaatje van de nog te verschijnen nieuwe Alfa Spider van Wiking:

0 gedachten over “GEMENGDE BERICHTEN 2018-86 met een NL-model