GEMENGDE BERICHTEN 2018-85

Binnenkort verkrijgbaar van IMC Models is het model van de Liebherr LTM 1250-5.1 in de opvallende kleuren van ‘Nordic Crane Kynningsrud’:

Deze vier modellen van Norev zijn nu verkrijgbaar:

Ander Frans nieuws is er bij SAI:

Bij het nieuws deze week van DS-Design onder andere decals voor een Scania van “Danny Wibier” en voor achterlichten …..

…. en ook mooie zware terreinbanden passend op Herpa-velgen:

Bij het Italiaanse Max-Model zijn er nu heel aardige spatlappen voor verschillende merken zoals deze twee:

Nog een Van Hool dubbeldekker van IR Models in een opvallende uitvoering van ‘Google Maps Transit’ (wat dat is staat HIER):

De winkeliers uit de MC Vedes-Groep krijgen weer wat exclusieve modellen zoals deze MAN trucktransporter beladen met Actros trekkers in de kleuren van de ‘Spedition Emons”:

En uiteraard weer twee exclusieve Wiking-modellen:

En van Roco deze wagon met twee trailers in “Fixemer”-uitvoering:

Van Roco zelf is er dan de variant met trailers van “LKW Walter”:

Bij Märklin is de eerste set Autotransportwagen “70 Jahre Porsche-Sportwagen 1” verschenen en ‘werkseitig ausverkauft’, er volgen er nog meer net als deze met modellen van Schuco (voor de duidelijkheid: Schuco en Märklin zijn tegenwoordig innig verbonden):

Een opvallend leuk Wiking-model komt er bij Modellspielwaren Reinhardt met deze Magirus-Deutz in de ‘Becker-Bier’-serie:

Tussen de nieuwtjes van Truckdecals.de zijn deze decals aan te treffen van een (witte) Actros trekker  en een oplegger van “Land Transport Harkema“:

0 gedachten over “GEMENGDE BERICHTEN 2018-85

• Vreemd dat die decals van Danny Wibier weer opduiken. Volgens mij zaten die jaren geleden ook al eens in het assortiment van DS-design.
    Overigens, de firma Danny Wibier bestaat al sinds 2006 niet meer. Naast meerdere Scania’s 144, waar deze decals op gebaseerd zijn, reden er ook DAF XFen en Actrossen in die kleur.