Geen beurs op 13 december 2020 vanwege Corona

Naar aanleiding van de huidige maatregelen met betrekking op Corona heeft het bestuur gekeken naar de mogelijkheden om de beurs te organiseren in ’t Hart of een alternatieve locatie. Het bestuur heeft, mede in overleg met ’t Hart, helaas moeten concluderen dat met de huidige maatregelen het niet mogelijk is om een ruilbeurs te houden. Ook hebben we in ons besluit meegenomen hoe andere beurzen werden georganiseerd en hoe er werd omgegaan met de maatregelen. Zo hebben wij als bestuur unaniem besloten dat uw gezondheid als bezoeker, maar ook dat van het personeel van Het hart en de standhouders het allerbelangrijkst is.

Daarom zal de beurs van 13 december 2020 niet door gaan!!

(unten auf Deutsch)

Als bestuur zijn we achter de schermen wel bezig om de beurzen van volgend jaar weer door te kunnen laten gaan. Zo kijken we wat er wel mogelijk is in Het hart, of dat we wellicht moeten/kunnen uitwijken naar een andere locatie (De Stuw) in Eefde. Uiteraard is een en ander ook afhankelijk van de eisen die het kabinet straks stelt aan het organiseren van beurzen. Zodra hierover meer duidelijk is, zullen we dit via de bekende kanalen laten weten.

Keine Tauschbörse am 13. Dezember 2020 wegen Corona

Aufgrund der aktuellen Maßnahmen der niederländischen Regierung in Bezug auf Corona, hat der Vorstand des HO-Modelautoclub Niederlande die Möglichkeiten der Organisation unsere Dezember Börse in Het hart oder an einem alternativen Ort geprüft. Wir müssen in Absprache mit dem Management von Het hart leider zu dem Schluss kommen, dass es mit den derzeitigen Maßnahmen nicht möglich ist, eine Börsenmesse abzuhalten. Wir haben auch in unsere Entscheidung einbezogen, wie andere Börsen und Messen organisiert wurden und wie die Maßnahmen gehandhabt wurden. Zum Beispiel haben wir als Vorstand einstimmig entschieden, dass Ihre Gesundheit als Besucher, aber auch die der Mitarbeiter von Het hart und der Aussteller am wichtigsten ist.

Daher findet die Börse vom 13. Dezember 2020 nicht statt!!

Als Vorstand des HO-Modelautoclub Niederlande denken wir nach um die Börsen im nächsten Jahr fortsetzen zu können. Zum Beispiel schauen wir uns an, was in Het hart möglich ist oder ob wir möglicherweise an einen anderen Ort in Eefde umleiten müssen / können. Natürlich hängt dies auch von den Anforderungen, die der niederländische Regierung für die Organisation von Börsen und Messen setzen wird. Sobald mehr darüber klar ist, werden wir Sie über die bekannten Kanäle informieren.

Eén gedachte over & ldquo; Geen beurs op 13 december 2020 vanwege Corona & rdquo;

• Goede beslissing heren.

Hopelijk kunnen we volgend jaar allemaal gezond wel de beurs bezoeken.

Huub