Willem la Verge

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    hola52
    Deelnemer

Mijn naam is Willem la Verge. Heb het even opgezocht; ik ben lid sinds 6 augustus 2007 onder nummer 20070966. Zojuist mijn eerste stukje gepost op dit forum. Het is uberhaubt voor het eerst dat ik wat post op een forum, maar de kogel is nu door de kerk en vind daarom ook dat ik mezelf moet voorstellen. Vanaf mijn jeugd geinteresseerd in 1/87 modelbouw. Mijn oudere broer deed de treinen en ik besloot toen dat ik de autootjes zou doen. Omdat de lagere school in Zeist stond en ik in Hilversum woonde, heb ik jaren lang met NBM-bus 14 heen en weer gereisd. Dat reizen is de basis geweest voor mijn belangstelling: Busbedrijven in Nederland van na de oorlog tot in de jaren 70. Die belangstelling is de laatste jaren uitgebreid (ongetwijfeld door nostalgie gedreven) naar het vracht- en bestelvervoer uit die periode. De HO-modelautohobby beperkt zich vooralsnog tot het verzamelen van HO-modellen, het afstruinen van internet op wetenswaardigheden, het met rooie oortjes lezen van de Berichten en… het dromen over nog niet uitgebrachte Nederlandse modellen.

Cor-DutchArt
    Deelnemer

We hopen je snel eens te ontmoeten in Eefde of Houten op de treinenbeurs.
    (zie agenda)

Cor van der Meijde.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.