Wil Gerits, Hernieuwde kennismaking

Home Forums Stel jezelf voor Wil Gerits, Hernieuwde kennismaking

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #10321
    hobbyscaleparts
    Deelnemer

    Na jaren de modelbouw op een laag pitje te hebben gehad, kriebelt het stiekem toch ongemerkt door.
    Onbewust en bewust zie je toch de vrachtwagens voorbij komen, en denkt “leuk,mooi, moet ik eens in model omzetten”.
    Nu de dagen weer korter worden, ben ik weer deze mooie hobby aan het uitvoeren geslagen.
    Nieuwe modellen maken, en vooral oudere liggende modellen afmaken.

    Mijn naam is Wil Gerits, ben 44 jaar, gehuwd, en trotse vader van een 8 jarige dochter.
    Ik woon in Limburg, en al sinds de begin jaren 90 lid van de club.
    Deed in het verre verleden geregeld mee met de jaarlijkse modelwedstrijd, soms met prijs.
    In Eefde ben ik nog nooit geweest, botweg omdat het net iets te ver weg is voor mij.
    Mijn voorkeur gaat uit naar Scandinavische vrachtwagen, heel breed in het zin van het woord.
    Maar ook andere Nederlandse/Europese uitvoeringen vindt ik interessant om na te bouwen.
    Deels zoals het is, of zou kunnen zijn.

    #10329
    hobbyscaleparts
    Deelnemer

    foto’s verder in vrachtwagen forum.

    #10336
    bennie
    Moderator

    Hallo Wil
    Da’s lang geleden.
    Ik kan me je modellen van jaren geleden nog goed herrinneren.
    Er liggen zelfs nog enkele (nog analoge) foto’s onderin mijn fototas welke in jou vorige active tijd zijn genomen.
    Een gezin kost veel tijd, wat ik ook aan de lijve ondervindt.
    Mijn ombouwhobby ligt al zo’n 8 jaar stil en nu ik de redactie voor de Berichten doe, zal dat nog wel een tijd duren.
    Mocht je, ondanks dat je niet naar Eefde komt, iets willen bijdragen in de Berichten kun je mij altijd foto’s met bijschriften sturen. redactie@ho-modelautoclub.nl
    De foto’s die je hier op het forum afbeeld zien er heel goed uit.
    Bennie

    #10337
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Toch, als je ooit in de buurt komt…
    Het is zeker de moeite waard!
    Misschien op de jaarlijkse modelbouwdag…

    #10371
    bennie
    Moderator

    Wil, in jou woonplaats woont nog een clublid welke regelmatig naar Eefde komt.
    Misschien kunnen jullie samen rijden.
    Voor meer info, mail mij maar redactie@ho-modelautoclub.nl
    Bennie

    #10373
    Huub Houben
    Deelnemer

    Wil, ik kom uit Weert. Als je komende beurs interesse hebt om mee te gaan naar Eefde laat het dan maar weten dan kunnen we wat afspreken, vraag via de redactie eventueel mijn e-mail adres. Huub

    #10374

    Zo zie je maar: deze hobby raak je nooit meer kwijt.
    Mooie reactie van huubh!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.