RENAULT T 460 Eligor 500112

Home Forums Vrachtauto’s RENAULT T 460 Eligor 500112

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #61465
    Bromsnor
    Deelnemer

    Op dit Forum of in Berichten las ik laatst dat de “lichte” RENAULT T, die met een stukje minder grille in de cabine, te koop was in metaal bij de Eligor Club in Frankrijk met als opschrift: “FESTI TRUCK”. De RENAULT T van Herpa heb ik ook, maar dat is het zwaardere type (zie de grille). Aangezien mijn zoon op een precies dezelfde wagen rijd als deze van Eligor en ook nog met een witte trekker er voor, was mijn beslissing gauw gemaakt. Ondanks mijn onbekendheid met de Franse taal, lagen de twee Renaults, ook één voor mijn zoon natuurlijk, binnen een week in huis. Wel voor een stevige prijs van ruim  € 75,00 samen. Nu nog eens zoeken naar decals van “Jan Arts” uit Helenaveen, de firma die met deze Renaults rijd. Zie ook:  http://www.arts-transporten.nl

    Groetjes,

    Jan Stam.

    #61557
    Jurgen
    Moderator

    Bedankt Jan voor deze reactie! Dat betekent dat wat wij doen, de nieuwtjes op een rij zetten,  zinvol is en af en toe leidt tot ontdekkingen en aankopen! Leuk!
    Groet, Jurgen

    #61566
    Bromsnor
    Deelnemer

    Herpa Renault T trekker, wit, chassis zwart

    Hierbij de Renault T van Eligor (boven), uit het nieuws van Juli en de Renault T van Herpa (onder). Duidelijk is hier het verschil in de grilles te zien. De cabine van Herpa is voor een zwaarder type T en staat ook hoger. Zie bijv. de deurklink.

     

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.