Eindelijk aangemeld … ReneN

Home Forums Stel jezelf voor Eindelijk aangemeld … ReneN

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9342
    ReneN
    Deelnemer

    Ik lees hier op het forum al jaren mee, en bezoek nog veel langer de beurzen in Eefde en Houten … maar meediscussiëren kwam er niet van. Mijn H0-verzameling bestrijkt modellen uit de jaren 1958-1968, dit omdat ik ook modeltreinen heb uit de tijd dat NS nog niet alles geel schilderde maar al wel de stoomlocs had afgeschaft.

    Het meeste is Nederlands, dus het aantal DAF’s groeit gestaag. Het is mijn bedoeling nog eens enkele diorama’s te bouwen waarin zowel voor de auto’s als de treinen plaats is. Inmiddels doe ik al 17 jaar de H0-modelautopagina in Rail Magazine, ik zou willen dat ik daar wat meer ruimte had 😛

    Greetz, René

    #9360
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo René,
    ‘welkom’ op de website/het forum! Hopelijk leverde/levert de site en het forum inspiratie op voor de mooie pagina in Rail Magazine (ben ook modelspoorder met een speciaal interesse in auto’s). Als je lid wordt/bent van onze vereniging krijg je zes keer per jaar 52 pagina’s over H0-modelauto’s. 😉

    met vriendelijke groet,
    Jurgen

    #9365
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Hey René!
    hahaha.
    Leuk dat je hier ook eens komt kijken!
    Bedankt voor het promoten van onze mooie hobby!

    #9388
    ReneN
    Deelnemer

    Mijn dank, Jurgen en graag gedaan, Cor. Er gaan maar weinig dagen voorbij waarop ik niet bezig ben met mijn modeltreinen of -auto’s. Ik ben lid van de vereniging via de uitgever en ontvang daarvan al jaren trouw de “Berichten”. Prima inspiratiebron. 😛

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.