Opmerkingen over forum

Home Forums Off-topic Opmerkingen over forum

8 berichten aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • #1576
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    OK Jurgen,
    Ik doelde dus ook alleen om de primaire club informatie, niet om het inhoudelijke.
    Dat heeft dan weinig tot geen onderhoud nodig.

    #2632
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Bij uitzondering wilde ik even zoeken welk nummer van het clubblad ik moest hebben voor het FTF verhaal.
    Dusssss op de oude site stond een behoorlijk goede inhoudsopgave van oudere nummers.
    Jammer genoeg niet hier.
    Zou wel fijn zijn, ook voor mensen die een blad willen bestellen met een bepaald thema.

    #2894
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Komt er in het forum ook nog een topic “Mijn modellen”?????????
    Niet dat ik nou zoveel heb te plaatsen hoor.
    Hooguit voor anderen.

    #3003
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Jurgen,
    Voor mij hoeft het niet echt, maar een topic Militair zou misschien niet verkeerd zijn.
    Naast vrachtwagens; bussen en personenwagens…

    Groeten en een fijn weekend gewenst. (aan iedereen)

    #4918
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Ha, daar ben ik weer.
    Eerst maar van harte beterschap gewenst!

    Jurgen, ik ervaar het als “zeer ergerlijk” dat, als je een link aanklikt in een stukje, dat niet gebeurd in een apart venster, maar dat dit komt in plaats van onze club-site.
    Waarom ergerlijk???
    Nou…. als je iets schrijft en je wil wat meer informatie toevoegen, en dus wat moet zoeken op het www, je de tekst ongewild kwijt bent van wat je al had geschreven, inclusief foto’s e.d.
    Kunnen die links niet in een nieuw tabblad worden geopend??

    #4920
    Griffendahl
    Deelnemer

    Cor, ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn, maar ik kan niks beloven… Vooralsnog even een tip, als je op een link klikt met de ctrl toets (of de cmd toets op een mac) ingedrukt zal in elke moderne browser de link geopend worden in een nieuw tabblad ipv je huidige venster. Je bestaande pagina blijft dan gewoon staan.

    #4921
    JanS
    Deelnemer

    Andere tip: met je rechtermuisknop op de link klikken, dan krijg je mogelijkheid het in een ander blad of venster te openen.

    #4975
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Eerst maar van harte beterschap gewenst!

    Hallo Cor, bedankt!

    Door je bericht van 14 november zag ik ook je berichten van 30 juni en 13 juli. Volgens mij is hier nog niet op gereageerd, mijn excuses. Ik heb een topic ‘Militair’ aangemaakt in het forum. Je voorstel voor een topic ‘mijn modellen’ vind ik ook een goede, maar wat mij betreft onder de desbetreffende rubriek/topic, zoals bijvoorbeeld ‘vrachtwagens’. En dat gebeurt ook al, zie bijvoorbeeld Arnold’s modellen.

    Op 14 november heb ik de technische man gevraagd naar het openen van links in een nieuw venster en hier heb je inmiddels ook twee suggesties voor gehad.

    Hoop dat je vragen hiermee voldoende beantwoord zijn.

    Groet,
    Jurgen

8 berichten aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.