Opmerkingen over forum

Home Forums Off-topic Opmerkingen over forum

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • #1300
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo Arnold,
    Bedankt voor de morele steun! Maar eerlijk is eerlijk: in de begintijd wordt ik voor de technische/systeem aanpassingen gelukkig nog op de achtergrond geholpen door de bouwer (=admin) van deze site. Samen proberen we zoveel als mogelijk aan jullie wensen te voldoen.

    Bedankt voor de reacties!
    Nu er al drie mensen voor optie 2 zijn en ik blijkbaar alleen sta in mijn voorkeur voor optie 1, zal ik het verzoek aan de Admin doen om het om te zetten naar een lijstje met actieve topics.

    met vriendelijke groet,
    Jurgen

    #1301
    Arnold
    Moderator

    Ik ben voor een bekende ook aan het stoeien met WordPress. Dat is eenvoudiger dan andere oplossingen als Joomla, maar ik moet er nog wel inkomen.

    #1302
    Griffendahl
    Deelnemer

    @Jurgen: Dankje voor de credits Jurgen, ik heb de wijziging doorgevoerd 😉


    @Arnold
    : Succes, ’t is idd stukken eenvoudiger als Joomla bijvoorbeeld 🙂

    #1303
    Arnold
    Moderator

    Ik heb het gezien, lijkt me beter

    #1312
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Heren!
    Als ik nu een topic open om te lezen, opent deze altijd op pagina 1 i.p.v. bij de laatste posting.

    Overigens, ondanks alle kinderziektes, ben ik wel blij met het feit dat de eigenlijke site nu meer aansluit bij het forum.

    Een zeer geweldig paasweekend gewenst vanuit het zonnige Etten-Leur!

    #1313
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo Cor,

    Dat is mij ook opgevallen, dit is inherent aan optie 2.

    Groeten, eveneens vanuit een zonnig EL!
    Jurgen

    #1314
    Huug
    Deelnemer

    Jurgen, ik sluit me bij je aan voor wat betreft optie 1.

    In de eerste plaats omdat ik nu niet meer rechtstreeks kan klikken naar het laatste bericht dat ik nog niet gelezen had (als er 10 nieuwe berichten zijn in een thread staat de thread maar een keer genoemd).

    En in de tweede plaats omdat ik nu voor iedere thread eerst naar de laatste pagina moet om te zien of er sinds de laatste keer iets is bijgekomen of niet.
    Dat laatste zou kunnen vermijden door in het overzicht een datum op te nemen,maar dan blijft nog altijd het eerste punt.

    Ik heb niet eerder gereageerd omdat ik niet precies overzag hoe de twee opties zouden gaan uitpakken, maar nu ik optie 2 gezien heb weet ik dat ik liever de andere heb ….

    En als ik nu toch een verlanglijstje mag maken, dan zou het mooi zijn wanneer de lijst met recente forumbijdragen wat langer kon zijn, bijvoorbeeld door in de rechterkolom de rubriek “Laatste nieuws” gewoon weg te laten. Ik vind het eerlijk gezegd ook wat hijgerig klinken, maar dat ligt misschien aan mij (slechte conditie of zo 😉

    #1315
    Jurgen
    Moderator

    Huug, Bedankt voor je reactie, maar wat bedoel je met

    Ik vind het eerlijk gezegd ook wat hijgerig klinken, maar dat ligt misschien aan mij (slechte conditie of zo

    ?

    #1323
    Huug
    Deelnemer

    Daarmee bedoelde ik dat het een beetje te reklame-achtig, een tikje geforceerd op mij over komt. Een beetje hetzelfde gevoel als ik krijg van een krantenverkoper die roept “Laatste nieuws, dit MOET je lezen!”.
    Maar eerlijk gezegd vind ik het belangrijker dat alles wat te zien is onder laatste nieuws (en zelfs nog meer items dan in dat lijstje staan) ook in een oogopslag te zien zijn in de kolom er naast. Daarmee wordt het overbodige informatie, vlakvulling bijna ….

    En voor de duidelijkheid, ik ben zeer tevreden met het uiterlijk van de site. De opmerking hierboven is zeker niet iets waar ik me aan stoor, het valt voor mij valt voor mij meer in de rubriek fijnslijpen.

    #1325
    Dickje
    Deelnemer

    Ik heb het even aangekeken maar in de praktijk blijkt optie 1 toch prettiger. De reden heeft Huug al dan niet hijgerig prima omschreven.
    Voor de rest is het een kwestie van wennen. Het is overigens geweldig dat er zo snel wordt gereageerd op de reacties. Hulde!

    #1397
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Soms zou een chatbox wel handig zijn.

    #1462
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    OEPS!!!
    En toen ging er iets niet goed. 😆

    #1465
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Klopt Cor, Neem tenminste aan dat je de homepage bedoelt.
    Ik ben er mee bezig, dus alles is onder controle.
    Groet,
    Jurgen

    #1466
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Die indruk kreeg ik al Jurgen!
    Het gaat steeds beter.

    De oude site was ook in engels en duits te lezen toch?
    Komt dat hier ook nog voor de club informatie?

    #1574
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo Cor,
    Er is door het bestuur doelbewust voor gekozen om alles in het Nederlands te houden om het niet nodeloos ingewikkeld te maken en de onderhoudbaarheid van de site eenvoudig te houden. Overigens, HO-berichten is ook in het Nederlands.
    Iemand die echt iets wil van ons stuurt men wel een mailtje via het contactformulier. En ik heb gemerkt dat dit werkt, want we hebben al berichten gehad uit Duitsland en België.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.