Opmerkingen over forum

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Griffendahl
    Deelnemer

En komt ook de vermelding van leden die “on-line” zijn, weer terug?
    Dat kan wel eens gemakkelijk zijn.

Volgens mij moet die functie nu weer terug zijn 🙂

Webmaster
    Sleutelbeheerder

Hallo Sander/admin,

Volgens mij moet die functie nu weer terug zijn

Bedankt voor deze toevoeging!

Marc,

Is het mogelijk om op de voorpagina de naam van de schrijver van een post niet te tonen? (laatste forumberichten gedeelte) Scheelt weer ruimte en de regels worden overzichtelijker.

dit keer ben ik het niet met je eens. Ik vind het wel handig, kan ik tenminste zien of ik het bericht al gelezen heb of niet.

met vriendelijke groet,
    Jurgen

Griffendahl
    Deelnemer

Heb het al even uitgeprobeerd. ’t Kan allebei, als jullie eruit zijn hoor ik het wel 😉

Cor-DutchArt
    Deelnemer

Nu de volgende:
    En dat heeft ook met de opmerking van Marc te maken.
    Als er bijstaat wie het post kost dat ruimte en wordt de lijst nieuwe postings incompleet.
    Zoals op het oude forum “toon nieuwe berichten” zou dat zeker weer terug dienen te komen.

Marc
    Deelnemer

Bij lange onderwerpregels worden het twee regels en gaat het door elkaar lopen. Het vak waar deze regels in staan is niet zo heel breed. Met naam is wel duidelijk wie wat geschreven heeft.
    Mede forumers: wat willen jullie?

Griffendahl
    Deelnemer

Cor, ik heb je post nu 3x gelezen en ik heb nog steeds geen idee wat je probeert te zeggen…

Marc
    Deelnemer

Volgens mij moet die functie nu weer terug zijn

Inderdaad, snelle actie admin!

Kan het ook bovenaan staan ipv onderaan?

Griffendahl
    Deelnemer

@Marc: Ipv het huidige lijstje is het ook mogelijk om een lijstje te maken van de 7 topics waar het laatst in gepost is…

De gebruikers informatie zou ook bovenaan kunnen staan, maar ik denk dat onderaan een betere plek is. Het forum zelf bevat naar mijn mening belangrijkere informatie dan wie er online is. Plus dat op andere fora onderaan ook de gebruikelijke plaats is.

Cor-DutchArt
    Deelnemer

Dat snap ik even niet helemaal…

Het komt er eigenlijk wel op neer dat ik het met Marc eens ben.
    Maar ook dat als er meer berichten geplaatst worden deze niet meer op het lijstje passen van “ongelezen postings”
    Het lijstje zijn dan heel simpel de laatst geposte dingen.

Griffendahl
    Deelnemer

De keuze voor wat betreft die lijstjes is wat mij betreft de volgende:

1. Lijstje met de laatste reacties, hierbij krijg je erbij te staan wie er gepost heeft in welk topic.
    2. Lijstje met actieve topics. Hierin krijg je een lijstje van unieke topics te zien waarop het laatst gereageerd is.

Het verschil is dat als je 1 heel actief topic hebt, lijstje 1 slechts alle reacties in 1 topic zal geven, optie 2 zal dat betreffende topic gewoon bovenaan het lijstje staan, en vervolgens aangevuld met de 6 andere laatst actieve topics.

De keus is aan jullie…

Cor-DutchArt
    Deelnemer

Geen idee!
    Wat ik eigenlijk van zo’n lijstje zou verlangen is:
    Een opsomming van alle nog niet gelezen items.
    Dat is gemakkelijk “bijlezen” na enige tijd van afwezigheid.

Griffendahl
    Deelnemer

Ik snap dat dat makkelijk is maar die gaat er echter helaas gewoon niet komen.

Marc
    Deelnemer

Wat ik nu gebruik voor het bijlezen lijstje is het forumoverzicht, hier staat wanneer er voor het laatst gepost is in een topic. Aangezien we niet zo heel veel hoofdtopics hebben is dat nog te doen. ALs je weet wanneer je voor het laatst ingelogd hebt dan kan je zien wat je nog niet gelezen hebt. Ik weet het andere gewenste lijstje is handiger maar dit is wel een bruikbaar alternatief. Wellicht dat de bouwers van deze forum module in de toekomst nog ons gewenste lijstje maken.
    @Admin: dank je wel voor al je moeite om zover als mogelijk is onze wensen te realiseren.

Bij het voorpagina lijstje gaat mijn voorkeur naar optie 2 uit.

Erik-Jan
    Deelnemer

optie 2 heeft mijn voorkeur !

Arnold
    Moderator

Ook mijn voorkeur gaat uit naar optie 2, dan komt een topic niet meer meerdere keren voor in het lijstje. (dat is beter dan zoals het nu is: het topic over de nieuwe VOLVO stond op 5 van de 7 plekken).

Verder moeten we ons realiseren :Nieuwe tijden , nieuwe dingen. Dat houdt in dat bij een nieuwe versie er zaken zijn die niet meer kunnen en dat er andere zaken zijn die nu wel kunnen. Gelukkig hebben we Jurgen, die zijn stinkende best doet om dat wat mogelijk is in ons voordeel aan te passen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.