Ik ben het met Erik-Jan eens dat het ontbreken van een lijstje o.i.d. van recente toevoegingen node gemist wordt. Het is nu tamelijk onoverzichtelijk. Ik betrap mezelf er op dat ik het forum regelmatig over sla.
Ik prefereer nog steeds de oude lay-out.
Het ‘bouwen’ heeft effect. Ik moet wel even omschakelen, omdat ik gewend was in het oude forum dat de nieuwtjes daar door Jan S. werden geplaatst. Die miste ik nu telkens, doordat ik telkens naar het forum ging.
Nu maar even aanleren om naar de homepage te gaan. Zie je (bijna) alles in 1 overzicht. Komt allemaal wel goed 🙂
Dit is beter als je op de home-pagina start, maar als ik melding krijg van een reactie, krijg ik een ‘dieplink’ en start ik niet op de homepagina.
Kan het niet in de balk waar nu in staat:
‘Home’ ‘Modelbouwdag’ ‘Ruilbeurs’ ‘Clubblad’ ‘Forum’ ‘Over ons’
Dat is helaas niet mogelijk, maar als dat je probleem is moet je gewoon bij de eerste keer inloggen het vinkje zetten bij ‘Deze gegevens onthouden’, dan word je automatisch ingelogd en zijn die deeplinks ook geen probleem meer.
Is het mogelijk om op de voorpagina de naam van de schrijver van een post niet te tonen? (laatste forumberichten gedeelte) Scheelt weer ruimte en de regels worden overzichtelijker.
Auteur
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)