Berichten nummer 169 ligt bij de drukker.
Zij gaan er weer een prachtig tijdschrift van maken.
Voor een beetje voorpret alvast wat onderwerpen:
DAF 2600
Bennie’s Beursberichten vanaf de Modelbouwdag.
Fendt 939
Mercedes Antos brandweerwagen
Audi 50 / VW Polo
DAF CF Euro 6
En natuurlijk de vaste rubrieken.
Over enkele weken kunt u Berichten 169 op de mat zien vallen
Alvast veel leesplezier.
Bennie van Meurs.
Wij waren boodschappen aam het doen en hebben ook de plof gemist. Gelukkig was ik eindelijk weer eens een keer de eerste die het blad kon doorlezen. Staan weer leuke dingen in die ik vanavond maar eens uitgebreid ga lezen.
Heb de plof op de mat gemist, wel de plof op de tafel toen mijn dochter de post er neer gooide.
Complimenten aan de redactie, weer een geweldig lees nummer.
Weer een leuk gevarieerd blad geworden.
En, lees ik het goed: er is nog copy beschikbaar, maar kon door ruimtegebrek nog niet geplaatst worden? Is wat mij betreft een goed teken! 😉
Ron v.d. Velpen schreef:
Weer een leuk gevarieerd blad geworden.
En, lees ik het goed: er is nog copy beschikbaar, maar kon door ruimtegebrek nog niet geplaatst worden? Is wat mij betreft een goed teken!
Er ligt nog copy op de schap!
Nu al zijn alweer 16 pagina’s voor nummer 170 gevuld.
Natuurlijk zijn artikelen of suggesties altijd welkom.
Bennie.
ook hier is het blad gearriveerd en het ziet er weer bijzonder goed uit. Kleine aanvulling bij kort amerikaans op pagina 35: de oplegger van Jens Jahn, die worden niet alleen hier gebruikt voor ambulante dieren maar ook voor algemeen vervoer van alle soorten vee, deze noemen ze “instap” voor bedrijven die geen loading chute hebben, de grotere opleggers worden niet zoals in Europa geladen met een laadklep maar met een op de hoogte van de oplegger vloer gemaakte soms op en neer beweegbare loading chute. Voor paarden worden dit soort opleggers ook gebruikt zoals op de foto maar dan vaak met dichte zijkanten en sideload ipv achter en die hebben vaak ook aan de voorkant een verkleed en zadel ruimte.