Nostalgie 1986 : kent U deze nog ?

Home Forums Vrachtauto’s Nostalgie 1986 : kent U deze nog ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #34117
    darthj
    Deelnemer

    Gevonden op Ebay.

    #34118
    Jurgen
    Moderator

    Hallo Darthj,
    Ken ik zeker, maar heb je voor mij ook de link?

    Bedankt trouwens voor je bijdrage! Maar graag even je bijdragen met tenminste je voornaam ondertekenen. Alvast bedankt!

    Groet,
    Jurgen

    #34119
    darthj
    Deelnemer

    Een link ? Te laat, deze staat nu gezellig bij mij thuis. Héél ver van Arnhem. EFSI behoort niet onmiddellijk tot mijn verzamelgebied maar deze kon toch niet in de verzameling ontbreken.

    1986 : koude-vortex zoals dit jaar, militaire dienst volbracht, bij eerste werkgever aangenomen en ontslagen. Wat een jaar.

    En ik gebruik nooit mijn echte (voor)naam op een forum.

    #34120
    Jurgen
    Moderator

    Mooi! Gefeliciteerd met het model! Leuk ook de herinnering aan het jaar.

    Ik heb zelf het model ook enkele maanden geleden in mijn bezit gekregen.
    Weet niet of je ook een Facebook-account hebt, want ruim een week geleden ontstond er een discussie over de modellen van de HO-Modelautoclub Nederland. In deze Facebook discussie kun je een redelijk overzicht vinden van de verschenen clubmodellen, waarbij het door jou bemachtigde model de eerste in de reeks was. Zie Facebook-bijdrage van Wilco van der Hoeven: ‘Tijd voor een nieuw model‘.

    #34122
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo @darthj, nogmaals dank voor je bijdrage, maar in mijn rol als webmaster moet ik je wijzen op het forumreglement en met name de algemene voorwaarde: “Gebruikers met een ‘nickname’ of fanatasienaam dienen hun bijdragen te ondertekenen met tenminste hun voornaam. Het is plezieriger als je weet wie wie is.
    Dus hierbij het verzoek om je bijdragen te ondertekenen met je (voor)naam of je gebruikersnaam aan te passen.

    met vriendelijke groet,
    Jurgen Maassen
    webmaster

    #34124
    darthj
    Deelnemer

    Een verplichting om je echte voornaam te gebruiken, dat ben ik nog niet tegengekomen in de vele fora die ik bezoek. Nou, dan wordt de eerste bijdrage meteen ook de laatste.
    Doei,

    #34125
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo darthj, het zou jammer zijn als je je bijdrages beperkt tot deze ene keer. Deze forumregel is bewust ingevoerd om anonieme bijdragen te voorkomen. De andere gebruikers weten graag wie er reageert. Regelmatig wordt ik hier ook door andere gebruikers op aangesproken, dus vandaar dat ik je er nu op wijs.
    Ik zou het jammer vinden als dit een onneembare hobbel mocht blijken te zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.