Nieuwe Volvo FH !!!

Home Forums Vrachtauto’s Nieuwe Volvo FH !!!

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #2809
    Arnold
    Moderator

    De onderste lijkt meet op een fotoshop waarbij de huidige grill in een veldtest-auto is gezet. De bovenste lijkt meer op het model.

    #3394
    JanS
    Deelnemer

    De nieuwe Volvo FH ziet er wel degelijk uit zoals op de foto’s van het 1/50-model (naar men zegt van Tekno………), zie al de afbeeldingen op deze site: http://www.tungt.no/transportmagasinet/article780938.ece
    Nogmaals volgens gerucht: de 1/87-modellen zijn ook al lang klaar
    Jan 😎

    #3398
    Doortrapper
    Deelnemer

    En dit draagt er nu toe bij dat ik steeds meer heimwee krijg naar die mooie F88’s en F89’s.
    Wat waren die toch mooi en die zagen er nog uit als een echte vrachtwagen. Jaja, dat was tenminste werken in de cabine. En geen baas die over jouw schouder kon meekijken.

    Arie.

    #3434
    Martijn
    Deelnemer

    in deze video is naast de buitenkant ook het nieuwe interieur te zien

    sorry had niet doorgebladerd. Video was al gelinkd in een vorig bericht.

    #3626
    JanS
    Deelnemer

    Er zijn nu foto’s van de nieuwe FH’s:


    Zo ver ik weet staan ook modellen in 1/87 al klaar!

    #3861
    Joske
    Deelnemer

    Ik had vorige week de nieuwe FH binnen gekregen vanuit Zweden, het model is erg simpel en van metaal en plastic, qua detailering ziet de cabine er redelijk goed uit. Het chassis is van taai plastic en erg simpel, speigels zitten er niet bij. De bedrukking op de cabine is matig..
    De oplegger is geheel glad met enkel deuren aan de achterzijde verder niets. Wie de vorige FH van Motorart heeft weet dan ook welke trailer het is.
    Het model is een echte “give away” en is (voor wie ‘m wel mooi vind) leuk voor erbij.

    Persoonlijk vind ik de nieuwe FH wel steeds mooier, het is duidelijk wennen.

    Ik heb er ook maar een trailer van Ben Becker achter gehangen.

    #3945
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Een paar foto’s van de presentatie in Engeland:



    Foto’s van Phil Barton, Grimsby UK

    #11491
    JanS
    Deelnemer

    Die FH16 van Motorart past en als diecastmodel en qua kleur prima bij de Broshuis dieplader van WSI:

    #12930
    Erik-Jan
    Deelnemer

    Binnenkort een projectje starten met de FH: op basis van een Herpa 8×4 MAN chassis met koeltoren en daarop de FH16 GL cabine 🙂 Meteen een dubbel setje, aangezien de chassis bij Herpa per 2 worden geleverd

    Nog even geduld, wordt een klusje voor de nazomer (september)

    #14999
    Erik-Jan
    Deelnemer

    m’n projectje is af, en inmiddels heeft ook Herpa zelf een FH 8×4 zwaartransporttrekker aangekondigd (mei/juni 2015)

    hierbij alvast een foto van m’n eigen rode exemplaar, voor de nieuwe Herpa brochure 05/06 2015 😉

    FH 8x4 trekker

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.