Module bouw

Home Forums Scenery Module bouw

Tags: 

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #26047
    theejoow@me.com
    Deelnemer

    Het is al weer een hele tijd terug dat ik een artikel gelezen heb in de HO Modelautoberichten over modules, met standaardmaten van 60 x 60 cm en 60 x 120 mm als ik me goed kan herinneren. Ik ben hierin erg geintereseerd maar kan het artikel helaas niet terugvinden. Is er iemand die dit artikel paraat heeft of weet ik welke Modelautoberichten dit artikel gestaan heeft?

    Bij voorbaat dank,
    Theo Gijsbers

    #26057
    bennie
    Moderator

    Dat is iets van heel lang geleden.
    Ik weet dat er artikelen geweest zijn over gestandaardiseerde modules die te koppelen zijn.
    Deze artikelen stonden in de HO-Berichten die toen nog in A5 formaat verschenen.
    Dus uit de beginjaren van de HO-Modelautoclub
    Welke uitgave weet ik niet.
    Misschien is dit te genereren uit de inhoudsopgaven van de HO-Berichten op deze website.

    Er zijn leden van Modelbouwgroep KWZ die met deze moduleafmetingen werken
    kijk eens op hun Facebook pagina: https://www.facebook.com/ModelbouwgroepKWZ/

    Bennie

    #26058
    Jurgen
    Moderator

    Dankzij de tip van Bennie: heb ik even gekeken in de inhoudsopgaven van de 14 nummers van Berichten die op A5-formaat zijn uitgebracht. Over diorama’s staat iets in nummer 5 en nummer 6: https://www.ho-modelautoclub.nl/ho-modelauto-berichten-6/. Hieronder een ‘slecht leesbare foto’ van pagina’s 28 en 29. Is dit wat je bedoelde Theo?

    #26059
    bennie
    Moderator

    Ja Jurgen, die bedoelde ik!

    #26060
    Jurgen
    Moderator

    Mooi Bennie! Was ook bijna niet te missen 😉, alleen is het nu de vraag of dit ook is wat Theo bedoelde.

    #26061
    theejoow@me.com
    Deelnemer

    Hallo Jurgen en Bennie,
    dank je wel voor jullie speurwerk: het was precies wat ik zocht!!

    groet, Theo

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.