Tags: Module
- This topic has 5 reacties, 3 stemmen, and was last updated 8 years, 1 months geleden by theejoow@me.com.
- AuteurBerichten
- 19 december 2016 om 22:21 #26047theejoow@me.comParticipant
Het is al weer een hele tijd terug dat ik een artikel gelezen heb in de HO Modelautoberichten over modules, met standaardmaten van 60 x 60 cm en 60 x 120 mm als ik me goed kan herinneren. Ik ben hierin erg geintereseerd maar kan het artikel helaas niet terugvinden. Is er iemand die dit artikel paraat heeft of weet ik welke Modelautoberichten dit artikel gestaan heeft?
Bij voorbaat dank,
Theo Gijsbers20 december 2016 om 16:47 #26057bennieModeratorDat is iets van heel lang geleden.
Ik weet dat er artikelen geweest zijn over gestandaardiseerde modules die te koppelen zijn.
Deze artikelen stonden in de HO-Berichten die toen nog in A5 formaat verschenen.
Dus uit de beginjaren van de HO-Modelautoclub
Welke uitgave weet ik niet.
Misschien is dit te genereren uit de inhoudsopgaven van de HO-Berichten op deze website.Er zijn leden van Modelbouwgroep KWZ die met deze moduleafmetingen werken
kijk eens op hun Facebook pagina: https://www.facebook.com/ModelbouwgroepKWZ/Bennie
20 december 2016 om 18:46 #26058JurgenModeratorDankzij de tip van Bennie: heb ik even gekeken in de inhoudsopgaven van de 14 nummers van Berichten die op A5-formaat zijn uitgebracht. Over diorama’s staat iets in nummer 5 en nummer 6: https://www.ho-modelautoclub.nl/ho-modelauto-berichten-6/. Hieronder een ‘slecht leesbare foto’ van pagina’s 28 en 29. Is dit wat je bedoelde Theo?
20 december 2016 om 20:40 #26059bennieModeratorJa Jurgen, die bedoelde ik!
20 december 2016 om 21:31 #26060JurgenModeratorMooi Bennie! Was ook bijna niet te missen 😉, alleen is het nu de vraag of dit ook is wat Theo bedoelde.
21 december 2016 om 07:55 #26061theejoow@me.comParticipantHallo Jurgen en Bennie,
dank je wel voor jullie speurwerk: het was precies wat ik zocht!!groet, Theo
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.