Modelspoorshow Zwolle 13-15/11

Home Forums Agenda/Evenementen Modelspoorshow Zwolle 13-15/11

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #14384
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Komend weekend is in Zwolle onder andere de spoorbaan Kaj-M te zien. Diverse leden van onze club werken aan deze baan. Kwa voertuigen zijn naast boten en treinen, ook depotstackers, straddle carriers, reachstackers, terminaltrekkers met trailers, containerkranen van 80 cm hoogte en veel containers te zien (en behalve wat containers is er niks gekocht maar allemaal gebouwd).
    Misschien interessant voor leden uit die buurt of die in de buurt van Zwolle komen dit weekend, voor meer details zie onderstaande flyer of de website: http://mm.trainsandtrucks.nl/event/kaj-m-in-zwolle.

    Modelspoorshow Zwolle 13 t/m 15 november 2014

    #14388

    Hm,
    Ons kantoor ligt ook in de Marslanden, dus ben ik haast wel verplicht………………..
    Eens kijken hoe het past in de hectische planning van deze week haha

    #14432

    Vanmiddag een gaatje in de agenda kunnen vinden en er absoluut geen spijt van gehad. Een aantal foto’s van mij staan hier geparkeerd:
    klik hier

    #14509
    nasdrovje
    Deelnemer

    dank je Ron.
    ik was er zaterdag de hele dag en iedereen was erg positief over de show, zowel deelnemers als de vele bezoekers. en er was een prettig en ontspannen sfeertje.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Modelspoorshow Zwolle 13-15/11’ is gesloten voor nieuwe reacties.