Modelbouwdag HO-Modelautoclub 28 september

Home Forums Agenda/Evenementen Modelbouwdag HO-Modelautoclub 28 september

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #8965
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Tenzij je met iemand samen kan rijden….

    #9011
    sw
    Deelnemer

    Dag Ben,

    Is mijn inschrijving ook ontvangen, ik heb namelijk geen bevestiging of zoiets ontvangen.

    mvg Sybran

    #9138
    arie van urk
    Deelnemer

    Is er al een voorlopige lijst van deelnemers ???
    Misschien dat eer dan wat carpooling geregeld kan worden…

    #9219
    Ben
    Deelnemer

    Hi Arie en anderen,
    Het heeft even geduurd voordat ik reageerde op het voorstel van Arie.
    Ik begrijp de achterliggende gedachte en heb even wat ruggespraak gehouden, maar in verband met de privacy lijkt het me beter om dit niet te doen. Ik kan niet zonder toestemming gegevens van personen op dit forum publiceren, zonder dat ik daarvoor van de desbetreffende personen toestemming heb gevraagd. Je begrijpt dat indien je op dit forum afspraken m.b.t. carpooling wilt maken je niet alleen kunt volstaan met noemen van alleen de (nick)namen.
    Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord.

    Met vriendelijke groet en tot de 28e in Eefde

    Ben

    #9227
    Dickje
    Deelnemer

    Je kunt toch volstaan met vermelding van de woonplaats? Even een PM naar elkaar en het carpoolen is geregeld. Lijkt me geen probleem. Ik kan me nog herinneren aan het oude forum waarop een soort van ledenlijst stond.

    #9228
    Ben
    Deelnemer

    Hi Dickje,
    Helemaal mee eens, wat let je? Zeg waar je woont en dat bereid bent mensen mee te nemen of dat je graag wilt meerijden, me dunkt dat je daar toch niet echt een ledenlijst e.d. voor nodig hebt. Een beetje eigen initiatief daar wordt niemand slechter van dacht ik zo.

    #9230
    arie van urk
    Deelnemer

    Ik rij van uit Urk via Zwolle > Apeldoorn > Deventer naar Eefde en zo als het er nu uitziet zit ik alleen in de auto …

    #9231
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    ow.. als ik wat omrij zou ik met je mee kunnen rijden… 😆
    Maar goed. Ik heb dus ook nog plaats voor 1 persoon vanuit Etten-Leur.

    #9529
    Jurgen
    Moderator

    Zo, ik ben er klaar voor. Modellen/diorama’s in kratten, nog wat losse spullen en klaar voor de reis. Cor, we zien elkaar in Eefde! Wie komt er nog meer? Ben wel benieuwd naar de gezichten achter een aantal gebruikersnamen. 🙂

    #9530
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Onderweg moet ik er nog 1 opladen.

    #9531
    Evert Buikema
    Deelnemer

    Hier staat ook alles klaar in kistjes, morgen vroeg via Assen om Hans mee te nemen en op naar Eefde.
    Heb er zin in. 😛

    #9533
    sw
    Deelnemer

    Was weer een gezellige dag, organisatie enorm bedankt. Weer een hoop leuke idee opgedaan veel mooie dingen gezien en vooral eindelijk weer eens lekker de tijd voor de hobby gehad. Krijg nog een druk jaar om alle ideeën en plannen uit te werken voor de modelbouwdag volgend jaar, ik ga er van uit die er tenminste komt.

    #9546
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Ben!
    Enorm bedankt voor het organiseren van deze fantastische dag!
    1 voordeel heb je als het niet zo druk is wegens andere evenementen:
    Je hebt meer tijd voor betere kontakten.
    Ook leuk dat er weer wat mensen van de (zeer) oude garde aanwezig waren.

    #9547
    arie van urk
    Deelnemer

    Voor de Facebook gebruikers …

    https://www.facebook.com/arie.vanurk/media_set?set=a.10201165792924991.1073741872.1175112347&type=3

    En voor de niet Facebook gebruikers…

    http://www.majhost.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=280584

    Ik hoor de commentaren wel…..

    🙂

    #9548
    Kees
    Deelnemer

    Was erg leuk vandaag! Bedankt!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
  • Het onderwerp ‘Modelbouwdag HO-Modelautoclub 28 september’ is gesloten voor nieuwe reacties.