- This topic has 65 reacties, 16 stemmen, and was last updated 11 years, 4 months geleden by Jan de SCANIA man.
-
AuteurBerichten
-
11 augustus 2013 om 16:17 #8902Pim van LeeuwenParticipant
Ben je nog geen lid dan?
Gauw doen, zou ik zeggen!11 augustus 2013 om 16:40 #8903djdutchParticipantNee dat heeft voor mij niet echt veel zin en is momenteel financieel ook niet haalbaar
Ik snuffel altijd wel even in het blad maar ik bouw voornamelijk Amerikaans en diorama’s en daar staat meestal niet veel van in maar lijkt me leuk eens iets te laten zien vandaar mijn vraagDJ
11 augustus 2013 om 19:15 #8904BenParticipant“Moet je ook lid zijn van de club om je in te schrijven”
Beste djdutch en andere niet-leden,
Het is inderdaad wel de bedoeling dat je lid bent om aan de modelbouwdag mee te doen. Dat is nu een van de voordelen van het lidmaatschap van onze club. Natuurlijk ben je wel van harte welkom op deze modelbouwdag, al was het maar om je als lid op te geven en te zien waartoe de andere leden met betrekking tot modelbouw op HO-Schaal allemaal in staat zijn. Niet alleen hier, maar ook in ons geweldig clubblad “HO-Modelautoberichten” doen we regelmatig verslag van de prestaties van onze leden. Dus wat let je, wordt lid en schrijf je in voor deze geweldige dag.Gr. Ben Veerbeek
12 augustus 2013 om 19:15 #8923MarcParticipantHoi DJ,
lid zijn is geen vereiste maar wordt wel gewaardeerd 😉 . Je kan je gewoon via deze site opgeven.
Gr,
Marc12 augustus 2013 om 23:38 #8929djdutchParticipantDat zijn dubbele berichten wel lid geen lid ……
DJ
13 augustus 2013 om 00:16 #8931Cor-DutchArtParticipantDat gooien we in de groep…. 😆
13 augustus 2013 om 07:27 #8932BenParticipantBeste mensen.
Nu zit ik wel met een probleem, als Marc gaat schrijven dat je geen lid hoeft te zijn en je volgens Cor het maar in de groep moet gooien. Hetgeen ik bij deze dan maar doe;Vanaf nu dus iedere forumbezoeker mee laten doen?
Wat mij persoonlijk overigens niet uitmaakt, maar volgens mij gaat dat wel ten koste van het bestaansrecht van de club. Wij organiseren dit soort evenementen voor de LEDEN en het moet niet- leden trickeren om lid te worden. En we kunnen dit ook alleen maar organiseren op grond van het feit dat we leden hebben, die het uiteindelijk mogelijk maken om dit te organiseren, want het wordt met hun lidmaatschapsbijdrage betaald, evenals het Clubblad, deze site/forum en de Ruilbeurs…
Alternatief; Niet-Leden betalen 15 Euro om mee te doen.
Overigens wil ik hier nog wel vermelden dat er op UITNODIGING niet-leden aan dit evenement kunnen deelnemen, maar dat recht van uitnodiging ligt bij de organisatie.
Gr. Ben Veerbeek
13 augustus 2013 om 09:00 #8935Ron van der VelpenParticipantVoor de duidelijkheid:
Deze Modelbouwdag wordt georganiseerd door de HO-Modelautoclub Nederland, in de persoon van Ben Veerbeek. Via ons clubblad wordt men uitgenodigd zich in te schrijven, houdt dus in dat deelname alleen voor leden geldt. Het staat de organisatie vrij om eventueel niet-leden uit te nodigen, dit gaat dan in samenspraak met het bestuur.
De bezoekersentree is gratis, dus iedereen is welkom om te komen kijken, enthousiast te raken en dan alsnog lid te worden.Namens het bestuur,
Ron van der Velpen
voorzitter.13 augustus 2013 om 10:45 #8936djdutchParticipantDat is jammer, als suggestie zou ik zeggen maak bij het invulformulier van de modelbouwdag een *verplicht veld met lidmaatschapsnummer.
Ik ben dan helaas financieel niet in de mogelijkheid die kant uit te komen maar wil in de toekomst wel wat vaker bijdrager worden op het forum vooral in de vorm van mijn USA modellen.DJ
13 augustus 2013 om 12:24 #8937MarcParticipantExcuus aan DJ en Ben, ik had niet gezien dat er al een tweede pagina met reacties was. Sorry voor de verwarring. Beschouw mijn reactie svp als niet geschreven.
Groeten,
Marc13 augustus 2013 om 16:40 #8938Ron van der VelpenParticipant13 augustus 2013 om 17:02 #8939djdutchParticipantIk vind het altijd mooi om te laten zien wat er allemaal mogelijk is in H0, maar bijna €80 euro om mensen iets te laten zien dat gaat helaas weg gewoon niet.
DJ
13 augustus 2013 om 18:34 #8940Cor-DutchArtParticipantKijk nu hebben we duidelijkheid.
Ik hoop dat Denny in de toekomst wel lid gaat worden.
Het zou zonde zijn als dit voorbij zou gaan.
Trouwens, er komt steeds meer Amerikaans nieuws in het blad.
Ook komen er steeds meer nieuwe modellen naar Amerikaans voorbeeld.13 augustus 2013 om 18:36 #8941arie van urkParticipantWaar bereken jij die 80 euro DJ ??
13 augustus 2013 om 19:03 #8942djdutchParticipantHallo Arie,
Lid worden €35 brandstofkosten heen en terug +/- €45
DJ
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Modelbouwdag HO-Modelautoclub 28 september’ is gesloten voor nieuwe reacties.