- This topic has 65 reacties, 16 stemmen, and was last updated 11 years, 7 months geleden by .
- Het onderwerp ‘Modelbouwdag HO-Modelautoclub 28 september’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Zaterdag 28 september 2013
Modelbouwdag HO-Modelautoclub
dorpshuis Het Hart
Jolinkweg 2
7211 DM EEFDE
Van 10 tot 14 uur
ja ja, ik had niet verwacht dat het ineens ergens anders zou zijn. 😀
Cor, je moet altijd volledig zijn in je informatie, zeker voor de leden die nog niet geweest zijn!
Helaas moet ik dit jaar verstek laten gaan ivm privé-afspraken. 🙁
Dat is heel jammer!
Je weet wat je mist.
Is Sjoerd het daarmee eens???
En het valt samen met de foto Zaterdag voor de Mackdag…
🙁
Ja, helaas. Maar eerst zou de Mackdag een week later zijn, de tweede zaterdag na de zondag beurs was al bezet in Eefde dus is het de 28ste geworden. En dan gaat de Mack zaterdag ineens een week naar voren 👿 . Nou ja, dan maar niet naar A’dam dit jaar of op zondag naar de uittocht. Mackzaterdag 2012 was het ook pas in de middag dat er wat kwam en het stond al snel helemaal vast, voor foto’s maken was Utrecht beter. Maar goed wat geweest is geweest en het is mooi dat het nog georganiseerd wordt.
Als er nou veel Mack’s op de tafels staan…..
MiniMack!
Voor mini’s moet je bij Pim zijn.
Yep, helaas laat ik ook dit jaar weer verstek gaan.
Geen mini’s van Pim dus…..
Als ik het goed heb is de Mack-dag toch altijd op een zondag?
Jawel, maar op de Zaterdag komen de meeste auto’s en kranen binnen en hebben wij mooi de gelegenheid om het zware spul apart te zetten en foto’s te maken.
Dat gaat dit jaar dus niet lukken..
Ach, laten we het als luxe zien dat we nog mogen kiezen.
En evenement nr 3 op de 28ste …
De bergersmeeting…
Dan mogen de liefhebbers van zwart-rood en zwaar blij zijn dat de Mammoet Clubdag een week eerder is.
Ik kan gelukkig wel en heb me in geschreven via mijn telefoon (kan allemaal tegenwoordig) maar krijg ik ook een bevestiging dat mij inschrijving is ontvangen.
Gr. Sybran
Moet je ook lid zijn van de club om je in te schijven
DJ
De HO-Modelautoclub Nederland is een vereniging van en voor liefhebbers, verzamelaars, bouwers en verbouwers van modelvoertuigen in schaal HO, schaal 1 op 87. De vereniging werd in 1986 opgericht.
De club geeft zes keer per jaar het clubblad HO-Modelautoberichten uit. Er worden vier ruilbeurzen per jaar georganiseerd. Gratis toegang! Ben je tafelhouder EN lid, dan is de eerste tafel gratis.