mo87 stopt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    ReneN
    Participant

Vandaag tot mijn verrassing gelezen dat beheerder Michael Scheel aankondigt te gaan stoppen met mo87. Het portal verdwijnt, want er zullen geen nieuwsberichten en modelbesprekingen meer te zien zijn, het archief was trouwens laatst al offline gehaald. Het gedeelte met het discussieplatform blijft wel overeind. Ben benieuwd of de Duitse collega’s gaan overstappen naar onze site. Voor het online nieuws lijkt me geen alternatief voorhanden… 😉

bennie
    Moderator

Ja, René. Ik schrok er ook van. Hadden ze net een nette opgeruimde website. Maar die oproep voor extra medewerkers van een maand geleden heeft wel veel reacties voortgebracht, maar volgens mij geen geschikte personen die zich volledig willen inzetten voor MO87.
    Zo herkenbaar; iedereen is behulpzaam maar als het op continuïteit aankomt wordt het moeilijk je vrije tijd daarvoor in te delen. Zelf kost mij dat ook wel een moeite om me op weer een artikel te richten. Gelukkig zijn er wat zogenaamde freelance schrijvers binnen onze club die mij heel wat werk uit handen nemen.
    Bij MO87 is dat niet gelukt en Michael Scheel kon het allemaal niet alleen meer. Ik zal vooral de modelbesprekingen gaan missen en hoop dat het forum blijft voortbestaan.

ReneN
    Participant

Nu november vordert lijkt het met de “schade” toch mee te vallen. Een deel van het portal is weliswaar verdwenen, maar de meldingen via het forum gaan gewoon door en zelfs de modelbesprekingen lijken weer opgepakt. Op dat front was het lange tijd stil. Helaas is er momenteel geen zoekfunctie voor wie het archief wil raadplegen, maar de belofte is gedaan om dit weer online te plaatsen.

bennie
    Moderator

Het valt mij wel op dat de modelbesprekingen nu gedaan worden door “gedreven en betrokken” forumgebruikers. Ik ben blij dat het zo loopt en MO87 geen stille dood sterft.

Huug
    Participant

Jammer genoeg zitten al die nieuwe artikelen op het forum achter een login. Wie geen account heeft kan niets meer lezen. En hoe je een account kan aanvragen zie ik werkelijk niet, hopelijk wordt die mogelijkheid weer eens opengesteld …

bennie
    Moderator

De blauwe teksten onder de kop Neuesten Meldungen zijn zonder in te loggen in te zien. Gewoon op klikken en dat deel van het forum, zonder inlog, opent.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.