MiniCirque

Home Forums Scenery MiniCirque

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #13100
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    De modellen zijn er al geruime tijd, maar toch interessant voor de liefhebber om eens te kijken.
    MiniCirque 1:87

    Foto: Remko Storm

    #13101
    Jeroen
    Deelnemer

    Hoe is de kwaliteit van deze modellen? Hebben ze veel nabewerking nodig?

    #13102
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Ha, Jeroen.
    Ik hoorde van Remko, die hem bouwt, dat de pasvorm prima is.
    Er moeten wel wat dingen aan gebeuren, maar dat valt alles mee.

    #13105
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Ha Cor,
    Ik heb in dit topic de voornaam van de heer Storm verandert in Remko. Zelf schrijft hij zijn naam ook met een ‘k’… 😆
    Groet,
    Jurgen

    #13106
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Ow! Was me nog niet opgevallen. 😆

    #13111
    Marc
    Deelnemer

    Deze kit heb ik ook, het resin is slecht te bewerken, heel brokkelig, lijkt wel een soort gips. Wielen zijn wit metaal. Front is niet heel scherp en gedetailleerd. Als ik dit van te voren had geweten had ik de kit niet gekocht.

    #13120
    Remko
    Deelnemer

    Ik ben met 2 van deze modellen bezig en dat moest op therapeutische wijze van de artsen en revalidatiecentrum, en elke dag probeer ik toch iets aan de modellen te doen.

    Maar this inderdaad een soort van gips, en het model/zijwanden is/zijn vrij dik (van het gehele model) en het is verder wel een super glad model om te spuiten, alleen is het wel even opletten met de ruitjes uitsnijden (is hier en daar vrij dik) en met hele kleine vijltjes kun je je de randjes mooi glad krijgen vind ikzelf, en kleine gaatjes zijn heel makkelijk bij te werken vind ikzelf.
    Alleen de wielen-bevestiging daar heb ik mijn vraagtekens bij en over, de gaatjes zijn volgelopen met dat soort gips, en om dit nou weer uit te boren…?? dat wordt krap en erg breekbaar!!
    Dus alleen de bevestiging van de wielen ga ik anders aanpakken.

    Maar op zich heb ik er geen spijt van dat ik het model heb aangeschaft!!
    Ik heb verder niks met circuswagens, maar vind het gewoon een heel erg apart model.

    Gr.
    Remko

    #13121
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Heeft iemand toevallig “Pinder” opschriften?

    20X3 MM

    #13122
    Jeroen
    Deelnemer

    Als ik het zo lees blijf ik aan de projecten waar ik mee bezig ben doorgaan en ga ik deze niet bestellen. Overigens wel een heel bijzonder model. Ik heb zitten zoeken op Internet naar degelijke wagens en er hebben diverse van gereden in diverse uitvoeringen.

    groet
    Jeroen

    #13202
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Dit is het eindresultaat van het door Remko gebouwde model.

    #13208
    Remko
    Deelnemer

    Mooi ding!! 😉

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.