Bezoekers aan de Landbouwminiaturenbeurs en -tentoonstelling in Zwolle hebben ‘m al gezien.
Ieder jaar rijden twee redacteuren van het vakblad LandbouwMechanisatie een week lang met een demo-trekker een tour door België en Nederland. Dit jaar reden ze een week lang met een Fendt Vario 1050 en een Lemken Karat cultivator. Daarboven op een daktent, waar ze die week in bivakkeren. Aangezien ik in juni ons al had aangemeld voor de LCN-beurs in Zwolle en Wiking een Fendt 1050 uit heeft gebracht in 1:87 leek het mij wel leuk om het na te bouwen in onze schaal.
Om het model te maken heb ik een half jaar geleden contact gezocht met een van de twee redacteuren. Al die tijd bleef hij geinteresseerd vragen naar de bouwvorderingen. Gisteren is de hoofdredacteur, op zijn eigen verzoek/initiatief, bij mij op bezoek geweest voor een foto van het model voor plaatsing in het januari-nummer van LandbouwMechanisatie. Tot mijn verrassing heeft hij vanmiddag een tweet verstuurd. Hieronder een afbeelding daarvan en daaronder de foto iets groter.