Koeloplegger vraag

Home Forums Vrachtauto’s Koeloplegger vraag

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #3454
    han krol
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,
    In voorstellen heb ik mij netjes voorgesteld en nu de vraag. Ik heb een decalset van A.van der Meulen in Lauwersoog. De benodigde onderdelen kan ik zo bestellen, maar welke type koeloplegger heb ik nodig?Een Lamberet of een Schmitz of…wat anders. Graag jullie wijze raad.

    Gr. han Krol, Vroomshoop

    #3460
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Van der Meulen is verhuist naar Drachten.

    Lauwersoog – 05 november 2004.
    Koel- en vriesvervoerder A. van der Meulen Transport uit Lauwersoog is per 1 november verhuisd naar industrieterrein ‘De Haven’ in Drachten.
    Dit terrein ligt centraler in zijn afzetgebied in Noord-Nederland.
    In het kader van deze verhuizing heeft Van der Meulen zijn vervoersdienst op Schiermonnikoog, evenals de op- en overslagpanden in Lauwersoog verkocht aan Visser Transport uit Zoutkamp.
    Van der Meulen rijdt voor diverse supermarktketens en vervoert daarvoor vlees en groente tussen distributiecentra en naar supermarkten.
    Het bedrijf beschikt over 25 vrachtwagens en heeft veertig chauffeurs in dienst.
    Met de verhuizing van Van der Meulen komt er een einde aan het transport van goederen van en naar Schiermonnikoog dat het bedrijf 35 jaar heeft verzorgd met één vrachtwagen.
    Deze transporten, vanaf zowel Leeuwarden , als Groningen, zijn per 1 november overgenomen door Visser Transport.
    Vanuit de overgenomen locatie in Lauwersoog verzorgt Visser voortaan de lijndienst van en naar Schiermonnikoog, evenals koel-/vriestransport en vervoer van visresten in tank- en kipperopleggers.

    1:50 WSI model

    #3461
    HJS
    Deelnemer

    Ik heb een dergelijk model van deze firma bijna af,zie link;

    http://www.wesje.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=5759

    Een Herpa koeloplegger omgebouwd naar Heiwo voorbeeld met Thermoking koelmotor en een zelfgebouwde laadklep.
    succes,
    HJS

    #3466
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Mooi gedaan Henk.

    #3492
    han krol
    Deelnemer

    Hallo,

    Sorry voor mijn late respons. Ik wil iedereen bedanken, speciaal HJS, misschien kan ik 9 Sep. as,aanwezig zijn en hoop dan kennis te maken .Ik zal een notitie boekje mee nemen. 😉

    Gr. Han

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.