Home › Forums › Stel jezelf voor › Jurgen Maassen
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 stemmen, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 9 maanden geleden door Cor-DutchArt.
- AuteurBerichten
- 13 maart 2012 om 19:19 #429JurgenModerator
Hallo allemaal,
Ik ben Jurgen Maassen. Ben sinds anderhalf jaar lid. Dit mede door het plezierige contact met Ben Veerbeek. Doordat ik voor een bietenwagen van Wigchers decals zocht kwam ik via Jan van Zuthem in contact met Ben. Over deze bietenwagen en de/mijn achtergronden is meer te lezen in HO-Modelautoberichten 157. Ik ben modelspoorder en bij een modelspoorbaan horen natuurlijk (vracht)auto’s.
Sinds 11 maart ben ik ook webmaster van deze site en dit forum.met vriendelijke groet,
Jurgen13 maart 2012 om 19:58 #433BenDeelnemerHi Jurgen,
Vanaf deze plek wil ik je, als mijn opvolger, veel succes toewensen met de nieuwe site en met je taak als webmaster…13 maart 2012 om 20:33 #436WebmasterSleutelbeheerderHallo Ben,
Bedankt voor de wensen! En al het werk dat jij in de oude en de nieuwe site hebt gestoken!
Groet,
Jurgen13 maart 2012 om 21:48 #438Cor-DutchArtDeelnemerHey Jurgen!
Is dit met de jaarvergadering naar boven gekomen?
Helaas was het 1 verdieping te hoog gegrepen voor me.
Succes om het zooitje ongeregeld hier in toom te houden.14 maart 2012 om 22:13 #603Marco BekhofDeelnemerHallo Jurgen,
Succes met het ‘masteren’ van de Website. Is allemaal nog even zoeken, maar ziet er zeer goed uit.
15 maart 2012 om 22:36 #672petergDeelnemerHoi Jurgen,
het heeft me enige moeite gekost om op het nieuwe forum te komen. Uiteindelijk dus wel gelukt.
Veel succes gewenst met je functie als webmaster16 maart 2012 om 00:21 #675DickjeDeelnemerAls je dit kan lezen is het mij ook gelukt om hier te komen. Ik wil je complimenteren met de nieuwe site en wens je verder veel HO-plezier toe.
17 maart 2012 om 17:33 #761WebmasterSleutelbeheerderHallo allemaal,
Hartelijk dank voor de welkomstwoorden! De eer voor de nieuwe site komt niet mij toe maar aan de zoon van Ben.
Ik heb mijn introductietekst iets aangevuld.Met vriendelijke groet,
Jurgen9 april 2012 om 17:23 #1338rinusankerDeelnemerLeuk dat je dit op je genomen hebt, hoorde over dit forum
van Dick van Rooyen tijdens een laatste rit van een collega
welke vast veel door Schoonoord is gereden, was daar eens met
mijn oud collega in de jaren negentig onderweg naar Abbas in
Finsterwolde, maar de vrachtautos van de WETRAM in Rotterdam
waar wij toen beide werkten kwamen vaak via die Route naar Hamburg
alleen bleef er af en toe wel eens een in het veen steken.
rinus anker22 december 2012 om 15:08 #5673Cor-DutchArtDeelnemerJurgen,
Ik heb hier nog iets met veel groen en wat geel….
En er staat 2013 op…
Dus… je weet me te bereiken!Groeten,
Cor. - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.