Holmer Terra Dos T3 bietenrooier

Home Forums Landbouw Holmer Terra Dos T3 bietenrooier

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #16097
    Jurgen
    Moderator

    Zoals door Jan aangekondigd is eind december 2014 de bietenrooier Holmer Terra Dos T3 uitgebracht door MO-Miniatur. Inmiddels heb ik mijn exemplaar dankzij Fokko Van Calker in huis.
    In het landbouwvakblad ‘Trekker‘ wordt in ieder nummer aan 8 nieuwe miniatuurmodellen aandacht besteed en van 1 model wordt een uitgebreidere recensie geplaatst. Meestal zijn het 1:32 modellen, maar dit keer is het H0-model van Holmer uitgekozen.

    Mooi dat er aandacht is voor dit schitterende model! Jammer alleen dat het model beoordeelt is door iemand die duidelijk meer gecharmeerd is van grotere schalen/modellen. Desondanks wil ik jullie deze recensie niet onthouden. Ik vind dit model voor 1:87 erg gedetailleerd en erg goed op schaal. Zelf ben ik bezig met het schrijven van een artikel in de serie ‘Voorbeeld en model’ voor in Modelautoberichten, maar daarvoor moet u nog even geduld hebben.

    #28246
    Jurgen
    Moderator

    Deze Holmer Terra Dos T3 bietenrooier is ook twee jaar later nog steeds mijn topfavoriet in mijn collectie. Vandaag zag ik op de site van MO-Miniatur dat het model wordt aangeboden tegen een ‘sonderpreis’ van €119. Voor wie meer wil weten over het model verwijs ik graag naar het artikel in HO-Modelauto Berichten nummer 184.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.