Vandaag ging de kopij van HO-Modelauto Berichten 238 naar de drukker. De redactie en alle gastschrijvers hebben er weer een gevarieerde inhoud aan weten te geven. Hieronder een korte uiteenzetting van de inhoud:
- In Memoriam Jan Korte
- Marcello Gandini’s modellen in 1:87
- Schwarz. Breit. Stark.
- Volkswagen ID. Buzz
- Mercedes-Benz SLC (C107)
- Ik voel mij rijk als een koning,
- Jeepney
- Minitruck 2024 (deel 1)
- Bennie’s Modelbouwdag Berichten
- Overdracht modelautoverzameling
- Tweede kans bussen
- Een bijzonder transportmiddel
- VW T1a firma Rabewerk
- De vervanger van het werkpaard
- Een toepasselijk afscheidscadeau
- Het werkpaard van de Bundeswehr
- Brand in de woning
- Hollandse Nieuwe
- Peter’s kijk op…
En dan nog iets; ook in dit nummer is weer een pagina met de functie omschrijving van Penningmeester opgenomen. Lees deze nog eens, misschien lijkt het je toch wat. Op de functie van eindredacteur heeft nog niemand gereageerd. Die functie hoeft pas na HO-Modelauto Berichten 250 ingevuld te zijn, maar het zou mooi zijn als meerdere geïnteresseerde clubleden zich zouden aanmelden om eens bij de redactie mee te kijken of dit iets is om in de toekomst te doen. We kunnen ons voorstellen dat je tegen zo’n klus opziet, maar in het digitale tijdperk kan het ook door meerdere personen gedaan worden. En zoals het spreekwoord zegt; “veel handen maken licht werk”! Meer info kun je verkrijgen bij de secretaris; sectretaris@ho-modelautoclub.nl of bij ondergetekende tijdens de Modelbouwdag op 5 oktober of de ruilbeurs op 8 december.
Ik dank iedereen die zijn/haar medewerking aan de realisatie van dit nummer heeft bijgedragen en wens, indien nog van toepassing, eenieder een fijne vakantie
HO-Modelauto Berichten 238 zal midden augustus in de brievenbus vallen.
Bennie van Meurs, redactie HO-Modelautoclub Nederland