Home › Forums › HO-Modelautoclub › HO-Modelauto Berichten 216
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 stemmen, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 11 maanden geleden door arie van urk.
- AuteurBerichten
- 30 november 2020 om 16:30 #49790bennieModerator
De feestdagen naderen en velen zullen kerst- en nieuwjaarswensen per post naar familie en kennissen sturen. Ik voorspel dat jullie nog voor de kerst tussen al die kaarten ook HO-Modelauto Berichten 216 zullen aantreffen. Verheug je dus alvast voor een paar heerlijkeleesuurtjes rond de feestdagen.
Hier alvast een beknopte inhoudsopgave;
- Turbot Rhino 1
- Off Road in off-white
- Ford Ranger
- Hansa Lloyd Typ LIII Merkur
- Goldhofer Allrounder
- “King of the Desert”
- Van Meurs varianten
- Wout’s DAF modellen
- Rob’s bewegende voertuigen
- Krone BiG Pack 1290 HDP VC met BaleCollect
- De Audi A6 Avant van de hermandad
- Even voorstellen
- Een 5 tonner met de naam Emma
- Diorama
- Afrikaanse ombouwideeën
- Hollandse Nieuwe
- Vacature
- Jeroen’s kijk op…..
Misschien is het vroeg, maar toch wens ik jullie – ondanks alle maatregelen – alvast een gezellige decembermaand, fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar. Ik hoop jullie – wanneer het weer wat beter in de wereld gaat – op de een of andere beurs of tentoonstelling weer te ontmoeten.
Tot dan; blijf gezond en let goed op elkaar!
Bennie van Meurs
30 november 2020 om 20:21 #49792TekeDeelnemerEr zitten weer interessante onderwerpen tussen Bennie, ik ben benieuwd!
30 november 2020 om 21:04 #49793JurgenModeratorMooi Bennie, dat ziet er weer veel belovend uit! Bedankt aan iedereen die er aan bijgedragen heeft!
2 december 2020 om 15:28 #49833ArnoldModeratorWe wachten weer met spanning op het volgende nummer
19 december 2020 om 14:40 #50065arie van urkDeelnemerBennie , je oprijkleppen zitten omgekeerd op je semi.
19 december 2020 om 17:00 #50067bennieModeratorArie, ik heb mij helemaal gehouden aan de afbeeldingen die bij de kit zaten. Maar het zou zo kunnen dat ze omgekeerd zitten, al zitten de doorzichtige plaatjes wel in de daartoe voorgeziene gleufjes. Waarschijnlijk kan Marc ons vertellen hoe het nu precies hoort te zitten.
19 december 2020 om 20:47 #50069arie van urkDeelnemerKijk maar eens in berichten 114 op de tekening en de foto’s …
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.