HO-Modelauto Berichten 200 is naar de drukker gestuurd

Home Forums HO-Modelautoclub HO-Modelauto Berichten 200 is naar de drukker gestuurd

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #34318
    bennie
    Moderator

    Vanmiddag is de kopij voor HO-Modelauto Berichten 200 naar de drukker gestuurd.
    Dat betekent dat jullie over een paar weken weer een plof op de deurmat kunnen horen.
    Jammer voor diegene die een buitenbus bezit, het schijnt namelijk een heerlijk geluid te zijn. Ondergetekende kan dit niet beamen want bezit een buitenbus.

    Voor de voorpret alvast een beknopte inhoudsopgave:
    • De Praktijk
    • ’t Is wel een beetje raar 32 jaar
    • 200 nummers HO-Modelauto Berichten
    • Bennie’s Beursberichten
    • Sisu M-160 serie
    • Mercedes-Benz / Metz ladderwagen
    • Hollandse Nieuwe
    • In memoriam Cor van der Meijde
    • Even voorstellen
    • Hollands mooiste
    • Algemene Ledenvergadering
    • Trouwe lezers
    • Remko’s kijk op….
    Het lijkt alsof de inhoud deze keer wat minder qua omvang is, maar niets is minder waar. Veel clubleden hebben hun zegje in het artikel “200 nummers HO-Modelauto Berichten” gedaan en zo hebben we toch weer 52 pagina’s met veel interessante onderwerpen voor u kunnen vullen.
    Namens de redactie dank ik iedereen voor de medewerking.
    Bennie van Meurs

    #34501
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Nu ben ik een van de gelukkigen die gelijk met de drukker de pdf-bestanden krijgt, zodat ik op tijd de inhoudsopgave klaar kan maken/zetten voor op de website. Meestal kan ik me behoorlijk goed bedwingen om niet alvast digitaal te gaan bladeren en te gaan lezen. Dat is dit keer schromelijk mislukt, ik heb al diverse stukjes gelezen/bekeken en dat terwijl ik het gedrukte exemplaar van nummer 199 nog maar net uit heb… Een erg leuk jubileumnummer met leuke bijdragen van diverse leden! Oef, wat duurt dat lang voordat het gedrukte exemplaar op de mat of in de buitenbus valt….

    #34724
    Jurgen
    Moderator

    Vandaag de hele dag ‘op scherp gestaan’ en continue waakzaam of ik een ‘oranje mannetje of vrouwtje’ in de straat zag. Er waren wat plofjes op de mat, maar de grote plof bleef helaas vandaag achterwege. Volgende week nieuwe kansen….

    #34774
    arie van urk
    Deelnemer

    91400 heeft hem inmiddels binnen…
    Komend weekend maar eens rustig de tijd voor nemen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.